ردمی کی 40

نسخه‌ای از ردمی کی 40 از الگوی طراحی فولاد دمشقی بهره برده است

تنها چند روز تا رونمایی رسمی گوشی های سری Redmi K40 فاصله داریم. در طراحی نسخه‌ای از ردمی کی 40، از الگوی طراحی فولاد دمشقی بهره برده شده است.

با معرفی رسمی سری ردمی کی 40 تنها سه روز فاصله داریم و اغلب مشخصات اصلی دو گوشی، مشخص شده است. اکنون جزییاتی در مورد ظرفیت باتری برای هر دو مدل عادی و پرو و نسخه‌ای خاص از این گوشی منتشر شده است.

هر دو پرچمدار آینده ردمی، قرار است از باتری 2520 میلی آمپر ساعتی بهره ببرند. علاوه بر این، ما شاهد یک نسخه محدود از Redmi K40 هستیم که از الگوی طراحی تیغه‌های فولاد دمشقی در آن استفاده شده است. این نکته را باید بگوییم که چاقوهای فولاد دمشقی، به عنوان تیزترین و سریع‌ترین تیغه‌های برنده در جهان شناخته می‌شوند و ردمی، آن را برای نشان دادن سرعت و عملکرد K40 انتخاب کرده است.ردمی کی 40

بر اساس اطلاعاتی که قبلا منتشر شده است، می‌دانیم سری کی 40 دارای پنل‌های OLED ساخته شده توسط سامسونگ هستند و از نرخ تازه سازی 120 هرتز بهره می‌برند. قرار است این دو گوشی از شارژر 33 واتی بهره ببرند. از نظر طراحی نیز طبق تصاویر منتشر شده در سایت تنا، دو دستگاه از ظاهری مشابه برخوردار هستند. در بخش سخت افزاری نیز، مدل پرو از اسنپدراگون 888 و مدل عادی، از اسنپدراگون 870 بهره خواهد برد. این گوشی‌ها از اندروید 11 بهره برده و به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی مجهز هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*