عینک AR سامسونگ

بلند پروازی عینک AR سامسونگ را در این ویدیوهای مفهومی تماشا کنید

چند ویدیوی کانسپت از عینک AR سامسونگ به بیرون درز کرده است که قابلیت‌های جذابی را به این گجت پوشیدنی با نام احتمالی Samsung Glasses Lite نسبت می‌دهند.

تلاش‌های قبلی سامسونگ در عرصه‌ی واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR)، به نتیجه دلخواه نرسید؛ اما سال گذشته اسنادی از پتنت عینک AR سامسونگ رسانه‌ای شده که از پیشرفت‌هایی خبر می‌داد. حالا این ویدیوهای لو رفته، تصویر روشن‌تری از طراحی و امکانات سامسونگ گلسز لایت به ما می‌دهند.

این گجت یک نمایشگر مجازی را برای تماشای ویدیو یا بازی کردن، در مقابل چشمان کاربر به وجود می‌آورد. همچنین در ترکیب با Dex Mode سامسونگ، امکان اجرای برخی عملکردها را بدون کامپیوتر یا مانیتور فراهم می‌کند.

پیش‌تر شاهد عرضه‌ی هدست‌های Gear VR سامسونگ بودیم؛ اما حالا این عینک واقعیت افزوده در دورانی خودنمایی کرده است که شایعاتی از عرضه‌ی قریب‌الوقوع هدست واقعیت افزوده اپل می‌شنویم.

این ویدیوهای کانسپت نشان می‌دهند که عینک AR سامسونگ با ساعت هوشمند کنترل می‌شود؛ ایده‌ای مشابه آنچه که ظاهرا در هدست AR اپل به کار رفته است.

استفاده از این عینک هنگام هدایت پهپاد برای داشتن دید بهتر، یا استفاده به عنوان عینک آفتابی با فعال‌سازی حالت Sunglasses Mode نیز دیگر کاربردهای قابل تصور سامسونگ گلسز لایت هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*