آیفون بزرگ

اپل شاید یک آیفون بزرگ را جایگزین تبلت آیپد مینی کند

گزارش‌ها نشان می‌دهد اپل ممکن است تبلت‌های آیپد مینی را با معرفی یک آیفون بزرگ تاشو که از قلم Apple Pencil پشتیبانی می‌کند، بازنشسته کند.

گزارش‌ها در مورد آیفون تاشو اپل در صدر اخبار است و امروز گزارش جدیدی منتشر شده که در ارتباط با آیپد ارزان قیمت اپل است. در این گزارش MyDrivers عنوان می‌کند که اپل شاید آیپد مینی خود را با یک آیفون بزرگ تاشو که از قلم هوشمند نیز پشتیبانی می‌کند، جایگزین کند.

هفته گذشته مطلبی در خروجی برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه شاید آیفون منعطف اپل از یک قلم هوشمند نیز پشتیبانی کند، قرار گرفت. گرچه مشخص نیست این قلم همان اپل پنسل کنونی است، یا آنکه اپل قلم خاصی را برای آن طراحی خواهد کرد.

گفته می‌شود اندازه نمایشگر آیفون بزرگ تاشو اپل بین ۷.۳ تا ۷.۶ اینچ است و نسبت ابعاد بلند قامتی دارد.در گزارش MyDrivers آمده است که اپل این دیوایس را سپتامبر ۲۰۲۲ عرضه خواهد کرد و ظاهری شبیه به گوشی موتورولا ریزر تاشو خواهد داشت؛ اما هفته گذشته گزارش دیگری از سوی EqualOcean منتشر شده است که در آن به تاریخ ۲۰۲۳ برای عرضه این اسمارت‌فون اشاره می‌شود.

با وجود تفاوت قیمت زیاد، ما بعید می‌دانیم اپل بخواهد آیپد مینی را با یک آیفون بزرگ انعطاف‌پذیر جایگزین کند. با این حال اپل ممکن است به دلایل دیگری بخواهد این تبلت را کنار بگذارد. طی چند سال اخیر تمام آیپدها حاشیه‌های کوچک‌تری را در اختیار گرفته‌اند و آیپدهای بزرگ مشابه آیپد مینی نسل پنجمی فعلی هستند.

سال‌هاست که شایعاتی در خصوص اینکه اپل روی یک گوشی هوشمند تاشو کار می‌کند را شنیده‌ایم. برای اولین بار سامسونگ با گلکسی فولد نشان داد که چنین دیوایسی چگونه باید طراحی و وارد بازار شود. نسل اول این دیوایس دارای مشکلات خاص خودش بود و اپل معمولاً زمان بیشتری را صرف می‌کند تا فناوری‌های جدید مانند این را اصلاح کند. تجربه نشان داده است که این کمپانی از اشتباهات دیگر شرکت‌های سازنده برای ارائه فناوری‌های جدید در محصولاتش استفاده می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*