برنامه Global Goals

سامسونگ چهار چهره جدید به برنامه Global Goals اضافه کرد

شرکت سامسونگ طی همکاری با سازمان ملل چهار چهره جدید به برنامه Global Goals اضافه کرد. هدف این برنامه طراحی و اجرای اقداماتی فوری برای دستیبانی به صلح و رفاه برای تمام مردم جهان تا سال 2030 است.

شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز اعلام کرد چهار چهره جوان جدید به برنامه Generation17 اضافه خواهند شد که با مشارکت برنامه توسعه سازمان ملل (UNDP) و با هدف تسریع روند دستیابی به 17 هدف جهانی و اهداف برنامه توسعه پایدار، اجرا می‌شود. هدف این برنامه طراحی و اجرای اقداماتی فوری برای رسیدن به صلح و رفاه برای همه مردم سیاره تا سال 2030 است.

اضافه شدن چهار چهره جدید به برنامه Global Goals سامسونگ 

استفانی چوی، مدیربخش بازاریابی سامسونگ موبایل می‌گوید ما با افتخار می‌خواهیم ماموریت‌مان را توسعه داده و با استفاده از نفوذ جهانی و نوآوری‌های هدفمند خودمان، به حمایت از گروهی جدید از فعالان باانگیزه جوان کمک کنیم تا بار دیگر تعهد سامسونگ به ارائه راهکارهای کاربردی در راستای متحد کردن جوامع نشان داده شود.

او افزود این چهار چهره اعضای اصلی از جامعه گلکسی خواهند بود و حمایت و تشویق کامل ما را برای ادامه کار پیشروی به سمت اهداف جهانی و کمک به ساخت آینده بهتر برای همگان را خواهند داشت.

سامسونگ

این گروه چهار نفره از چهره‌های جوان شامل افراد فعال در حوزه حقوق بشر و برابری است که در راستای افزایش آگاهی نسل خودشان در کل آمریکای لاتین، خاورمیانه، آسیا و اروپای شرقی فعالیت می‌کنند:

  • دانیل کالارکو (برزیل): فعال 23 ساله حقوق بشر که سازمان بین المللی دیده‌بان جوانان را با هدف خلق فرصت‌های نوین برای افراد جوان در جوامع حاشیه‌ای ایجاد کرد
  • نادیه خاعولی (لبنان): فعال 25 ساله که با ایجاد سازمان «کفا به کفک» در زمینه تلاش‌های رفع بحران برای لبنان در واکنش به انفجار بندر بیروت در سال 2020 و نیز همه‌گیری کرونا در این کشور فعالیت می‌کند.
  • یجین چوی (کره جنوبی): درمانگر شناختی 26 ساله که اکنون بنیانگذار و مدیرعامل یک اپلیکیشن موبایلی مبتنی بر هوش مصنوعی است که به دنبال خلق فرصت تحصیلات اولیه برای کودکان دارای ناتوانی است.
  • یوری روماشکو (اوکراین): حامی 28 ساله شفافیت که موسسه تحلیل و حمایت را با هدف کمک به مردم جامعه برای اتخاذ تصمیمات آگاهانه‌تر و مبتنی بر داده‌های دقیق ایجاد کرد.

معرفی این چهره‌های جدید برای تغییر در سال آینده می‌تواند انسجام برنامه ما را تقویت کرده و فراگیری آن در سطح جهانی را افزایش دهد زیرا این افراد در حوزه‌هایی از مسایل جهانی پیشتاز هستند که تا کنون به آنها پرداخته نشده بود.

آچیم استینر، مدیر UNDP می‌گوید همه‌گیری کرونا شکاف نسل‌ها را اکنون بیشتر از همیشه کرده و مهم است که نسل جوان فرصت و منابع لازم برای شنیده شدن و فعال بودن در برنامه توسعه پایدار 2030 را در اختیار داشته باشد.

او افزود ما در کنار سامسونگ از ایجاد کنندگان تغییر در راستای خلق سیاست‌ها، جوامع و پیشرفتی پایدار حمایت می‌کنیم. من مشتاق همکاری با این گروه از چهره‌های پیشروی جوان و بررسی مسیرهای جدید برای رسیدن به یک آینده‌ای سبز و برابر هستم.

تقویت صدای یک نسل

برنامه Generation17 در اکتبر 2020 ایجاد شده و هدف آن الهام بخشی به نسلی از جوانان علاقه‌مند به فناوری بود تا بتوانند در کمتر از 10 سال به اهداف جهانی دست پیدا کنند. این برنامه در آن زمان با حضور چهره‌هایی از جمله ماکسیمو مازاکو، سیده تور، شامی چودهاری و ترافا ماکازا آغاز شد که با حمایت و نفوذ سامسونگ و UNDP پیشتاز این حرکت شدند.

در چند ماه گذشته سامسونگ و UNDP از طریق همکاری و آموزش‌های برنامه جهانی جوانان و شبکه سیاست جهانی سازمان ملل توانستند تاثیر و نمود فعالیت‌های خود را افزایش داده و در رخدادهای حوزه توسعه منطقه‌ای و جهانی از جمله سری #Youth4ClimateLive و گفتگوهای کارما شرکت داشته و با مسئولان کشوری و شرکای دیگر تعامل داشته باشند.

سامسونگ جدیدترین فناوری‌های گلکسی خود را در اختیار این چهره‌های جوان قرار داده است تا بتوانند بهتر با هم‌نسل‌های خود ارتباط برقرار کرده و آگاهی آنها در زمینه فعالیت‌هایشان را افزایش دهند. این چهره‌های جوان که نمادی از نیاز به همکاری با یکدیگر هستند توانستند از این کانال‌ها برای تبادل ایده و اشتراک فعالیت‌ها با دیگران استفاده کنند. این حمایت در سال آینده نیز ادامه داشته و با شرکت در فروم جوانان شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل (ECOSOC) سال 2021 آغاز می‌شود.

هر دو گروه از این چهره‌های جوان به صورت کامل وارد اکوسیستم گلکسی شده و از محصولات گلکسی برای همکاری آنلاین و تبادل نظر با دیگر اعضا استفاده خواهند کرد.

این چهره‌ها همچنان با استفاده از اپلیکیشن Samsung Global Goals به تعامل در حوزه اهداف جهانی ادامه خواهند داد. این برنامه تا کنون روی گوشی بیش از 100 میلیون کاربر گلکسی نصب شده و توانسته کمک 1.5 میلیون دلاری را برای UNDP جمع‌آوری کند. در مراسم جوایز اقدامات SDG هم لوح افتخار به این اپلیکیشن داده شد و همچنین لوح افتخار «فناوری در اختیار آینده بهتر» را در مراسم جوایز نوآوری CES 2020 از آن خود کرد. همچنین در مراسم جوایز تجارت‌های مسئولیت‌پذیر از سوی خبرگزاری رویترز، این اپلیکیشن به مراحل نهایی راه پیدا کرد.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*