صورتحساب سیم کارت دائمی همراه اول

جزئیات صورتحساب سیم کارت دائمی همراه اول از طریق پیامک برای مشترکان ارسال می‌شود

از این به بعد علاوه بر روش‌های پیشین،‌ جزئیات صورتحساب سیم کارت دائمی همراه اول از طریق پیامک نیز برای مشترکان ارسال می‌شود.

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد با دستور سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، از این به بعد علاوه بر روش‌های قبلی، جزئیات صورتحساب مشترکان سیم کارت های دائمی همراه اول از طریق پیامک نیز برای این دسته از مشترکان ارسال خواهد شد. بر اساس اطلاعیه منتشر شده، پیامک صورتحساب هر دوره مشترکان سیم کارت های دائمی در روز سوم هر ماه برای آنها ارسال می‌شود و حالا با دستور رگولاتوری یا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مبنی بر درج جزئیات در پیامک دوره‌ای با هدف شفاف‌سازی، از این پس پیامک جداگانه و با شرح جزئیات در روز چهارم هر ماه نیز برای مشترکان ارسال خواهد شد.

همچنین در پایان این اطلاعیه جدید تاکید شده که دلیل ارسال جداگانه این پیامک‌ها، طولانی بودن محتوای پیامک از نظر تعداد کاراکترها است و به این ترتیب پیامک دوم صرفا به منظور اطلاع از جزئیات صورتحساب بوده و با توجه به این که شناسه قبض و شناسه پرداخت در آن نیامده، امکان پرداخت مجدد صورتحساب وجود ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*