هواوی فری بادز 4i

هدفون هواوی فری بادز 4i معرفی شد

هدفون هواوی فری بادز 4i معرفی شد. هواوی FreeBuds 4i از طراحی خاص و قابلیت‌های پیشرفته‌ای چون حذف نویز بهره می‌برد. در ادامه با این هدفون جدید هواوی آشنا می‌شویم.

هواوی در رویداد اخیر خود از هدفون بی سیم هواوی فری بادز 4i رونمایی کرد. هدفون هواوی FreeBuds 4i مجهز به قابلیت حذف صدای محیط بوده و مدت زمان پخش موسیقی آن، 10 ساعت است.

هواوی به تازگی از هدفون کاملا بی سیم جدید خود (TWS) رونمایی کرده و نام تجاری آن، هواوی فری بادز 4i است. این مدل جدید را باید نسخه پیشرفته هواوی Freebuds 3i معرفی کرد که این شرکت در سال گذشته میلادی و با قیمت 99 یورو عرضه کرد.

هدفون های بی سیم هواوی با طراحی خاص، قاب بیضی شکل کوچک، همراه با به روزترین نسخه بلوتوث برای اتصال و باتری قدرتمند تولید شده‌اند؛ بد نیست بدانید باتری این هدفون بی سیم هواوی به اندازه‌ای قوی است که امکان پخش موسیقی را برای 10 ساعت فراهم می‌کند.

طراحی هواوی فری بادز 4i

هواوی فری بادز 4i

بدون شک هواوی فری بادز 4i را باید به عنوان کامل‌ترین و جذاب‌ترین هدفون از سری هدفون های بی سیم هواوی معرفی کرد. گوشی‌ها با ابعاد مناسبی که دارند، به راحتی درون گوش قرار می‌گیرند و اندازه و وزن مشابهی دارند. طراحی آن‌ها تا حدودی از مدل قبلی، ساده‌تر شده است. نکته قابل توجه این که هدفون بی سیم جدید هواوی با اندازه‌ای کوچک‌تر، باتری قوی‌تری دارد؛ در هدفون بی سیم هواوی Freebuds 4i از باتری ۵۵ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده، در حالی که هدفون قدیمی‌تر مجهز به یک باتری 37 میلی‌آمپر ساعتی بود.

این باتری به کاربر اجازه می‌دهد تا در صورت استفاده از فناوری حذف صدای محیط، بتواند 7.5 الی 10 ساعت موسیقی گوش دهد. همچنین در تماس‌های صوتی هم این هدفون با فعال بودن قابلیت حذف صدای محیط، می‌تواند 5.5 الی 6.5 ساعت به صورت مداوم روشن باشد. قابلیت حذف نویز صدای محیط را به حداقل خواهد رساند و همین مسئله می‌تواند کیفیت صدا و مکالمه را افزایش دهد. هواوی فری بادز 4i همانند مدل قبل خود از قابلیت حذف صدای محیط با طراحی ویژه توسط سیستم میکروفن دوتایی پشتیبانی می‌کند که باعث بهبود مقاومت گوشی در برابر سر و صدای باد خواهد شد.

باتری و سایر قابلیت‌های هواوی فری بادز 4 آی

هواوی فری بادز 4i

توجه داشته باشید که کیس هدفون های بی سیم جدید هواوی هم مجهز به باتری قدرتمند 215 میلی‌آمپر ساعتی هستند. در حقیقت گوشی‌ها با 10 دقیقه شارژ شدن درون آن، می‌توانند چیزی در حدود 4 ساعت موسیقی پخش کنند. شارژ گوشی‌ها درون قاب به 1 ساعت زمان نیاز دارد و این در حالی است که شارژ قاب به تنهایی نیازمند 90 دقیقه زمان خواهد بود.

این هدفون بی سیم با دیافراگم 10 میلی‌متری و نسخه بلوتوث 5.2 به راحتی قابل اتصال به گوشی های هوشمند خواهد بود؛ در حقیقت برای اتصال، فقط باید درب کیس هدفون را باز کنید و نیازی به بیرون آوردن گوشی‌ها نخواهد بود؛ همچنین یک بار متصل شدن کافی است و در سری‌های بعد، اتصال با باز شدن درب کیس مخصوص هدفون‌ها انجام می‌شود. برای متصل کردن هدفون های بی سیم، باید آن‌ها را از قاب بیرون آورد، اما چنین اقدامی برای هواوی فری بادز 4i ضرورتی ندارد.

فری بادز 4i در رنگ‌های سفید و مشکی و با قیمت 64 یورو به فروش می‌رسند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*