خرید ریالی رمز ارز

یک نماینده مجلس خواستار مسدودسازی خرید ریالی رمز ارز شد

رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس در نامه‌ای به دولت خواستار مسدودسازی خرید ریالی رمز ارز شد و تایید کرد امکان خرید ریالی رمزارزها از درگاه‌های پرداخت داخلی باعث متضرر شدن مردم خواهد شد.

مجتبی توانگر، رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس با ارسال نامه‌ای به رئیس جمهور و وزرای دولت هشدار داد امکان خرید ریالی رمز ارزها از درگاه‌های پرداخت داخلی باعث متضرر شدن مردم می‌شود و همچنین به اقتصاد و بازار سرمایه ضربه شدیدی را وارد خواهد کرد.

این نماینده مجلس در صفحه توییتری خود نوشت:

با خرید ریالی رمزارزها از درگاه‌های پرداخت داخلی زمینه شکل‌گیری پرونده‌ای بزرگتر از سکه ثامن فراهم شده است. می‌بایست اقدامات لازم برای شناسایی مسیرهای خرید ارزی بیت کوین برای جلوگیری از ضربه شدید به اقتصاد کشور و بازار سرمایه انجام شود. در نامه‌ای به رئیس‌جمهور و وزرا هشدار دادم.

 خرید ریالی رمز ارز باعث ضرر مردم می‌شود

خرید ریالی رمز ارز

بخشی از متن نامه مجتبی توانگر به رئیس جمهور و وزاری دولت:

متاسفانه بعد از مدیریت مساله‌دار دولت در بازار سرمایه، بسیاری از لیدرهای ناصالح سرمایه مردم در فضای مجازی، نسبت به تشویق مردم به رمزارزهای خارجی به خصوص بیت کوین اقدام کرده‌اند و اکنون جستجوی کلمات مربوطه در فضای مجازی از کلمه بورس پیشی گرفته است و این یعنی عده‌ای ناآشنا و ناآگاه در جستجوی راهی برای ورود به این حوزه هستند.

علاوه بر اینکه این موضوع احتمالا به تشدید خرید غیررسمی ارز برای این منظور منجر می‌شود، متاسفانه خرید ریالی رمز ارز از درگاه‌های پرداخت داخلی نیز در حال انجام است و به احتمال فراوان مساله‌ای شبیه به سکه ثامن در این موضوع به صورت شدیدتر قابل تکرار است.

بنابراین دولت محترم لازم است؛

اولا درگاه‌های پرداخت مشکوک به مبادلات را هرچه سریع‌تر مسدود کند و ثانیه اقدامات لازم برای شناسایی مسیرهای خرید ارزی بیت کوین و تبلیغ‌کنندگان در فضای مجازی را انجام و اجازه ندهند این موضوع باعث ضربه شدید به اقتصاد کشور و بازار سرمایه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خخخ از کی به فکر ضرر مردم افتادن این بیشعورا