سامسونگ گلکسی ای 52

نسخه 5G سامسونگ گلکسی ای 52 در برابر آب مقاوم است

بیشتر مشخصات گوشی Samsung Galaxy A52 5G فاش شده و حالا مشخص شده است که نسخه 5G سامسونگ گلکسی ای 52 در برابر آب مقاوم خواهد بود.

این روزها شایعات بسیار زیادی در مورد سامسونگ گلکسی A52 وجود دارد و در طی دو ماه گذشته، اطلاعات زیادی از آن فاش شده است. آخرین خبر حاکی از آن است که نسخه 5G سامسونگ گلکسی ای 52 در برابر آب مقاوم خواهد بود. امروز ایوان بلاس، با انتشار تیزری رسمی وجود گواهینامه IP67 در این گوشی را تایید کرد.

سامسونگ Galaxy A52 اولین میان رده سامسونگ از سال 2017 محسوب می‌شود که دارای گواهینامه رسمی برای مقاومت در برابر نفوذ آب است. در چهار سال گذشته، حدودا 50 دستگاه به خانواده گلکسی A اضافه شده‌اند اما هیچ کدام از آن‌ها محافظت رسمی در برابر آب را نداشتند.سامسونگ گلکسی ای 52

تیزر جدید همچنین، بار دیگر وجود چهار دوربین در پشت، نمایشگر Infinity-O و وحود حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش را تایید کرده است. به لطف نشت‌های پیشین، می‌دانیم این گوشی دارای تراشه‌ی اسنپدراگون 750G، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و شارژر سریع 15 واتی است. قرار است این گوشی در دو نسخه معرفی شود. نخست، ورژنی با ظرفیت داخلی 128 گیگابایت و 6 گیگابایت رم و نسخه دوم، 256 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*