ال جی شایعه لغو پروژه گوشی رولی خود را تکذیب کرد

سخنگوی شرکت ال جی در واکنش به شایعه لغو پروژه تولید و عرضه به رولی (Rollable) این شرکت، اخبار منتشر شده را تکذیب کرد.

سخنگوی این شرکت در مصاحبه با The Verge تایید کرد که پروژه این گوشی لغو نخواهد شد، اما فعلا برای آینده این پروژه تصمیمی گرفته نشده است. با توجه به گفته‌های Yonhap، گوشی رولی ال جی در آینده‌ای نزدیک معرفی نخواهد شد، همانطور که می‌دانید اطلاعات زیادی درباره این گوشی در دسترس نبوده و فقط نمونه‌ای از طرح اولیه این دستگاه را در نمایشگاه CES مشاهده کردیم.

گفته‌های سخنگوی شرکت ال جی، مبهم بوده و با توجه به اطلاعات به دست آمده از گفته‌های او شرکت ال جی قصد ندارد که پروژه گوشی LG Rollable را لغو کند، این در حالی است که تصمیمی برای ادامه دادن این پروژه نگرفته و بهتر است بگوییم که شرکت ال جی این پروژه را متوقف کرده است.

گوشی رولی

در اوایل سال جاری گزارشی از TheElec درباره خروج شرکت ال جی از صنعت گوشی‌های هوشمند منتشر شد، اما شرکت ال جی این گزارش را تکذیب کرد. پس از گذشت مدتی مشخص شد که این شرکت در حال مذاکره با چند خریدار است، با این وجود فعلا اطلاعات کاملی از اقدامات شرکت ال جی در دسترس نیست.

اگر این شایعه به حقیقت تبدیل شود و شرکت ال جی تولید گوشی‌های هوشمند خود را متوقف کند، به طور کامل از این صنعت خارج نخواهد شد. به تازگی گزارشی از شرکت ال جی منتشر شده و گفته می‌شود که این شرکت در حال تولید صفحه نمایش تاشو برای اپل است. همچنین این شرکت بخشی از پنل‌های OLED استفاده شده در سری آیفون 12 را تولید کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*