گوشی گلکسی ام 62

گوشی گلکسی ام 62 سامسونگ نسخه جهانی گلکسی اف 62 خواهد بود

با توجه به اطلاعات منتشر شده از Lazada، گوشی گلکسی ام 62 – Galaxy M62 نسخه جهانی گلکسی اف 62 – Galaxy F62 خواهد بود و در هفته آینده عرضه خواهد شد.

همانطور که می‌دانید در هفته گذشته گوشی Galaxy F62 در هند با باتری 7000 میلی آمپر ساعتی معرفی شد و چند روز پس از معرفی، این دستگاه به بازار عرضه شد. به تازگی گزارش‌هایی مبنی بر عرضه این گوشی با نام گلکسی ام 62 در سایر کشورها وجود دارد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده این گوشی در هفته آینده با نام دیگری وارد بازار جهانی خواهد شد، فعلا علت وجود دو نام برای یک دستگاه مشخص نبوده و لازم به ذکر است که سامسونگ اولین شرکتی نیست که چنین اقدامی انجام می‌دهد.

گوشی گلکسی ام 62

شایعه‌هایی مبنی بر عرضه گوشی گلکسی ام 62 سامسونگ در مالزی وجود داشت و این موضوع در روز گذشته با انتشار تصویری از Lazada تایید شد، همچنین شرکت سامسونگ عرضه این گوشی را در مالزی تایید کرد. همانطور که می‌دانید گوشی Galaxy F62 در هند با سه رنگ به بازار عرضه شد، اما بر اساس اطلاعات منتشر شده گوشی گلکسی ام 62 با دو گزینه برای انتخاب رنگ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، این بدان معنی است که این گوشی با رنگ خاکستری و آبی عرضه خواهد شد و خبری از رنگ سبز نیست.

گلکسی ام 62 سامسونگ با صفحه نمایش 6.7 اینچی از نوع AMOLED و با کیفیت +FHD عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که این دستگاه نیز از پردازنده Exynos 9825 استفاده کند، به علاوه این گوشی با دو گزینه برای انتخاب رم عرضه خواهد شد و این دو گزینه شامل رم 8 گیگابایتی و رم 6 گیگابایتی خواهد بود. لازم به ذکر است که این دستگاه از حافظه داخلی 128 گیگابایتی استفاده خواهد کرد و با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. به علاوه این گوشی نیز به دوربین چهارگانه (دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی) و سلفی 32 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد و همانطور که می‌دانید از باتری با ظرفیت 7000 میلی آمپر ساعت و شارژر 25 واتی استفاده خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*