برای خودمان، برای طبیعت

کمپین « برای خودمان، برای طبیعت » توسط سامسونگ در ایران برگزار می‌شود

سامسونگ کمپین « برای خودمان، برای طبیعت » را طی همکاری با سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری ایران با هدف ترویج عادت‌ها و رفتارهای مثبت برای حفظ طبیعت برگزار می‌کند.

در کمپین «برای خودمان، برای طبیعت» از کاربران و علاقه‌مندان خواسته شده تا با هشتگ #برای_طبیعت راهکارهای خود را در رابطه با حفظ جنگل‌ها و منابع طبیعی در شبکه‌های اجتماعی ارائه دهند. سامسونگ با انتخاب راهکارهای برتر یک نهال به نام شخص ایده‌دهنده در جنگل‌های هیرکانی می‌کارد.

جزئیات برگزاری کمپین برای خودمان، برای طبیعت

برای خودمان، برای طبیعت

این کمپین در ادامه پروژه‌ای است که سامسونگ در سال ۹۵ با هدف احیای جنگل‌های هیرکانی آغاز کرد. در کمپین «یادگاری تو به زمین» خریداران گوشی‌های پرچمدار و کاربران و علاقه‌مندان کمپین، به عنوان سفیران افتخاری سامسونگ توانستند درختی را به نام خود یا یکی از عزیزان‌شان در جنگل‌های هیرکانی بکارند.

در نتیجه کمپین «یادگاری تو به زمین» بیش از ۱۲۱ هزار اصله نهال در ۱۰۰ هکتار از جنگل‌های هیرکانی کاشته شد. کمپین «یادگاری تو به زمین» یکی از فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی سامسونگ بود که با مشارکت و همکاری سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری در ایران اجرا شد.

کمپین جدید سامسونگ به نام «برای خودمان، برای طبیعت» نیز با هدف ارائه ایده‌ها و راهکارهایی برای حفاظت بهتر از محیط زیست برگزار می‌شود. عادت‌ها و رفتارهای نادرست و غلط هر ساله آسیب‌های زیادی را به درخت‌ها، جنگل‌ها و سایر منابع طبیعی وارد می‌کند که با آگاهی‌بخشی می‌توان آنها را تغییر داد و عادت‌های مثبت و سازنده را ایجاد کرد.

در این کمپین علاقه‌مندان به طبیعت راهکارها و ایده‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ تعیین شده، مطرح می‌کنند و چنانچه ایده‌ آنها در میان برترین راهکارها قرار گرفت یک اصله نهال به نام فرد در جنگل‌های هیرکانی کاشته می‌شود.

جنگل‌‌های هیرکانی به دلیل قدمت ۴۰ میلیون ساله خود از جمله سرمایه‌های ارزشمند منابع طبیعی ایران و این منطقه از جهان محسوب می‌شود. این جنگل‌ها همواره در معرض انواع خطرات طبیعی و انسانی قرار دارند و به همین دلیل حفظ پوشش جنگلی آن با دشواری‌های زیادی همراه است. با وجود اینکه در کمپین «یادگاری تو به زمین» بیش از ۱۲۱ هزار اصله نهال کاشته شد، اما پهنای وسیع این جنگل‌ها هنوز تشنه کاشت درخت است.

کمپین «برای خودمان، برای طبیعت» تا روز ۱۵ اسفندماه که به عنوان روز درختکاری نامیده شده، ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای شرکت در کمپین می‌توانند ایده‌های خود را شبکه‌های اجتماعی با هشتگ #برای_طبیعت به اشتراک بگذارند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام
    اینها خوب، لازم و شایان تشکّر است ولی کافی نیست
    چون برای بازپروری طبیعت خدادادی، رویکرد فعال لازم است. رویکرد انفعالی برای احیای زمین و بقای حیات کافی نیست
    یعنی اگر 121 هزار درخت در کویر لوت بکاریم، جنگلی را ایجاد کرده‌ایم ولی اگر همین تعداد را در جنگلِ موجود، بکاریم فقط جنگلی را امداد کرده‌ایم
    اگر ابرخرپولان عالم و G20 نیم‌میلیاردم ثروتشان را برای شیرین‌سازی دریا و زندگی انسانها، صرف کشت صحراها می‌نمودند، قطعاً دنیا جای بهتری بود
    و السلام

  2. سلام
    اینها خوب، لازم و شایان تشکّر است ولی کافی نیست
    چون برای بازپروری طبیعت خدادادی، رویکرد فعال لازم است. رویکرد انفعالی برای احیای زمین و بقای حیات کافی نیست
    یعنی اگر 121 هزار درخت در کویر لوت بکاریم، جنگلی را ایجاد کرده‌ایم ولی اگر همین تعداد را در جنگلِ موجود، بکاریم فقط جنگلی را امداد کرده‌ایم
    اگر ابرخرپولان عالم، نیم‌میلیاردم ثروتشان را برای شیرین‌سازی دریا و زندگی انسانها، صرف کشت صحراها می‌نمودند، قطعاً دنیا جای بهتری بود
    و السلام