هایما S7 پلاس ایران خودرو

هایما S7 پلاس ایران خودرو چه فرقی با هایما اس ۷ معمولی دارد؟

شرکت ایران خودرو به تازگی از عرضه هایما S7 پلاس در آینده نزدیک خبر داد. اما هایما اس ۷ پلاس چه تفاوتی با نسخه معمولی دارد؟

اگر شرکت ایران خودرو با شرکت‌های چینی قطع همکاری نمی‌کرد اکنون نسخه فیس لیفت خودرو هایما s7 به بازار عرضه می‌شد؛ اما پس از گذشت مدتی از توقف تولید این محصول علی‌رغم تعهدات موجود ، سرانجام ایران خودرو خبر تولید هایما S7 پلاس را تأیید کرد.

نمای ظاهری هایما S7 پلاس

طبق اطلاعات به‌دست آمده از شرکت ایران خودرو، هایما اس ۷ پلاس با تغییراتی در نمای ظاهری به بازار عرضه خواهد شد که برای نمونه می‌توان به استفاده از آینه‌های جانبی مشابه مدل S5، یکپارچه‌سازی لچکی‌های عقب با شیشه‌های جانبی و گل پخش‌ کن‌های جلو اشاره کرد، همچنین در کنار نام s7 روی در عقب نیز عبارت + اضافه شده است. اصلی‌ترین تغییرات نسل جدید این خودرو مربوط به طراحی داخلی است.

تریم کلی اتاق این خودرو با تغییرات کلی مواجه شده است (تریم مشکی پیانویی در داشبورد و مشکی در صندلی‌ها) و صندلی‌های چرم با نسخه قبلی متفاوت هستند و نارنجی نیستند. در این خودرو از گرم کن سه حالته استفاده شده است، در صورتی که مدل قبلی دارای گرم کن دو حالته بود و گرم کن خودرو جدید از امکان تنظیم گودی کمر نیز بهره می‌برد. نمایشگر افقی این خودرو 8 اینچی است، در صورتی که نمایشگر نسل قبلی این خودرو 7 اینچی بوده است و سیستم تهویه این خودرو نیز لمسی شده و نسبت به قبل کاملا تغییر کرده است.

هایما S7 پلاس ایران خودرو

پیشرانه این خودرو 1.8 لیتری است؛ این پیشرانه 180 اسب بخار قدرت دارد و 230 نیوتون متر گشتاور دارد و از طریق یک گیربکس شش سرعته قدرت به محورهای جلو منتقل می‌شود. این خودرو یکسری تغییرات جزئی نیز داشته است که برای نمونه می‌توان به اضافه شدن خروجی برق برای سرنشینان عقب و اضافه شدن چراغ داشبورد اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*