سیستم مورد نیاز بازی It Takes Two

سیستم مورد نیاز بازی It Takes Two

مشخصات فنی سیستم مورد نیاز بازی It Takes Two – ایت تیکس توو اعلام شد و خوشبختانه اکثر رایانه‌ها و لپ تاپ‌ها قادر به اجرای آن هستند.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی It Takes Two نسبتا مناسبت است و آن را با یک سخت افزار متوسط هم می‌توانید بالا بیاورید. اما اجرای بازی با بالاترین رزولوشن، به سیستم بهتری نیازمند خواهد بود.

بازی It Takes Two یک اثر متفاوت از شرکت EA است که توسط استودیوی هیزلایت (Hazelight Studios) ساخته شده. همانند بازی قبلی استودیو (A Way out)، این بازی هم از نظر گیم پلی، بر روی عناصر مولتی پلیر تمرکز دارد و گفته می‌شود که به اتمام رساندن آن حدود 14 الی 15 ساعت زمان می‌برد. این بازی اکشن ماجراجویی، در رابطه با زوجی به نام‌های کودی (Cody) و می (May) است که یک وِرد جادویی، آن‌ها را تبدیل به عروسک می‌کند و حالا باید برای بازگشت به دنیای واقعی و رهایی از این جادو، تلاش کنند.

سیستم مورد نیاز بازی It Takes Two

شاید در ظاهر، گرافیک بازی چندان بالا به نظر نرسد اما برای اجرای آن در پایین‌ترین تنظیمات، به یک پردازنده Core i3-2100T، هشت گیگابایت رم و یک کارت گرافیک جی تی ایکس 660 نیازمند خواهید بود. با چنین سخت افزاری احتمالا نرخ 30 فریم بر ثانیه را در کنار رزولوشن 1080p دریافت خواهید کرد. اما کسانی که می‌خواهند بازی را با بالاترین تنظیمات تجربه کنند، باید یک پردازنده Core i5-3570K، شانزده گیگابایت رم و یک کارت گرافیک جی تی ایکس 980 داشته باشند که تقریبا بالا است و این اثر را در کنار عناوین نسل جدید قرار می‌دهد.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی It Takes Two

– سیستم عامل: ویندوز 8.1 / 10 (نسخه‌های 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i3-2100T @ 2.50GHz / ای ام دی FX 6100
– حافظه رم: 8 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 660 / ای ام دی R7 260X
– فضای هارد دیسک: 50 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه 11
– کارت صدا: سازگار با دایرکت ایکس
– نیازمند به اینترنت

سیستم مورد نیاز بازی It Takes Two

سیستم پیشنهادی بازی

– سیستم عامل: 10 (نسخه 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i5-3570K @ 3.40GHz / ای ام دی Ryzen 3 1300X
– حافظه رم: 16 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 980 / ای ام دی R9 290X
– فضای هارد دیسک: 50 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه 11
– کارت صدا: سازگار با دایرکت ایکس
– نیازمند به اینترنت

سیستم پیشنهادی بازی تقریبا به حداقل سیستم مورد نیاز سایبرپانک 2077 نزدیک است، بنابر این اگر توانسته‌اید آن اثر را اجرا کنید، در بالا آوردن ایده آل این بازی، مشکل خاصی نخواهید داشت. ناگفته نماند که تجربه این بازی به صورت تک نفره امکان پذیر نیست و حتما باید آن را به صورت دو نفره انجام دهید.

بازی It Takes Two در تاریخ 26 مارس 2021 (6 فروردین 1400) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس منتشر می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*