گوشی ریلمی جی تی

گوشی ریلمی جی تی 5G در Geekbench دیده شد

همانطور که می‌دانید گوشی ریلمی جی تی – Realme GT در تاریخ 4 مارس (14 اسفند) معرفی خواهد شد و به تازگی اطلاعاتی از این گوشی در Geekbench منتشر شده است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، این گجت با رم 12 گیگابایتی و پشتیبانی از اندروید 11 به بازار عرضه خواهد شد. گوشی Realme GT 5G با شماره مدل RMX2202 و پشتیبانی از پردازنده Snapdragon 888 SoC در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

گوشی ریلمی جی تی

متاسفانه اطلاعات بیشتری از این گوشی در دسترس نیست، اما همانطور که می‌دانید در گذشته Realme تایید کرده بود که این دستگاه با پردازنده Snapdragon 888، رم LPDDR5، حافظه UFS 3.1 و دوربین سه گانه عرضه خواهد شد.

به علاوه این گوشی از صفحه نمایش Super AMOLED استفاده خواهد کرد، همچنین تایید شده است که گوشی ریلمی جی تی از نرخ تازه سازی 120 هرتزی پشتیبانی خواهد کرد. لازم به ذکر است که این نمایشگر توسط سامسونگ ساخته شده است و در قسمت بالای (بالا سمت چپ) این صفحه نمایش یک بریدگی برای قسمت دوربین وجود دارد. انتظار می‌رود که این دستگاه از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز پشتیبانی کند.

گوشی ریلمی جی تی

با توجه به گفته‌های Xu Qi Chase، گوشی Realme GT 5G با پشتیبانی از Dolby Atmos و اسپیکرهای (بلندگو) استریو در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

تصاویری که در گذشته از این گوشی منتشر شد، اطلاعات بسیاری را از ظاهر و طراحی این گوشی فاش کردند. با توجه به این تصاویر منتشر شده، در پنل پشتی گوشی ریلمی جی تی نسخه 5G از شیشه (گلس) و چرم استفاده شده است. همچنین تصاویری توسط خرده فروشان از جعبه این دستگاه در برنامه Weibo منتشر شد و طراحی این جعبه بسیار به جعبه گوشی Realme X7 Pro شباهت دارد و تنها تفاوت این است که به جای استفاده از رنگ نقره‌ای از رنگ مشکی استفاده شده است.

گوشی ریلمی جی تی

با توجه به شایعه‌ها، انتظار می‌رود که این دستگاه با قیمت 460 دلار به بازار عرضه شود و برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر باید تا زمان عرضه این دستگاه (حدود یک هفته) صبر کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*