گوشی ردمی نوت 10 شیائومی با پردازنده Snapdragon 678 عرضه خواهد شد

امروز تصاویری از جعبه گوشی ردمی نوت 10 – Redmi Note 10 منتشر شد. با توجه به تصاویر منتشر شده این دستگاه از پردازنده Snapdragon 678 استفاده خواهد کرد.

همانطور که می‌دانید سری Xiaomi Redmi Note 10 در تاریخ 4 مارس (14 اسفند) معرفی خواهد شد و با نزدیک شدن به تاریخ معرفی، اطلاعات بیشتری از این دستگاه فاش می‌شود. چندی پیش تصاویری از جعبه و پنل پشتی این دستگاه منتشر شد و اطلاعات محدودی توسط این تصاویر فاش شد، اما امروز تصاویری جدیدی از جعبه گوشی ردمی نوت 10 در اینترنت قرار گرفت و این تصاویر اطلاعات کاملی را درباره پردازنده، ظرفیت باتری، شارژر (آداپتور) و صفحه نمایش را در دسترس کاربران قرار داد.

با توجه به این تصاویر منتشر شده، گوشی Redmi Note 10 به پردازنده 11 نانومتری Snapdragon 678 مجهز شده و لازم به ذکر است که این پردازنده کمی قدرتمندتر از چیپست Snapdragon 675 است. این پردازنده دارای دو هسته اورکلاک (Overclock) شده با فرکانس 2.2 گیگاهرتز بوده و از باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت برای تامین انرژی استفاده می‌کند.

گوشی ردمی نوت 10 شیائومی

این دستگاه نسبت به گوشی Remi Note 9 (باتری با ظرفیت 5020 میلی آمپر ساعت) از باتری کوچک‌تری استفاده می‌کند، اما از شارژر 33 واتی پشتیبانی خواهد و وجود چنین شارژری می‌تواند برای سری ردمی شرکت شیائومی امیدوار کننده باشد.

گوشی ردمی نوت 10 شیائومی

با توجه به تصویر بالا گوشی ردمی نوت 10 شیائومی از یک صفحه نمایش 6.43 اینچی از نوع Super AMOLED استفاده می‌کند و روی این نمایشگر یک بریدگی برای دوربین سلفی وجود دارد. لازم به ذکر است که این دستگاه به اسپیکرهای دوگانه مجهز شده که چندان هم تعجب آور نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*