گوشی میزو 18 پرو

تصاویر جعبه میزو 18 پرو به بیرون درز کرد + نتایج بنچمارک و تیزر باتری

این عکس‌های لو رفته از جعبه میزو 18 پرو – Meizu 18 Pro طراحی و مشخصات کلیدی گوشی را نشان می‌دهند.

گوشی های سری Meizu 18 در روز سوم مارس (13 اسفند) معرفی خواهند شد. پیش‌تر اطلاعات زیادی از این پرچمداران به بیرون درز کرده بود؛ اما تصاویر جعبه میزو 18 پرو وجود یک دوربین 50 مگاپیکسلی با سنسور 1/1.3 اینچی (شاید ایزوسل GN1 سامسونگ) را در آن تایید می‌کنند.

یک دوربین فوق عریض 129 درجه با کاربرد ماکرو و یک سنسور 3D ToF هم در ماژول دوربین گوشی حضور خواهد داشت. همچنین روی جعبه میزو 18 پرو به نام تراشه اسنپدراگون 888 و حافظه داخلی UFS 3.1 نیز اشاره شده است.

بنچمارک میزو 18 پرو

البته مدل معمولی میزو 18 احتمالا از تراشه اسنپدراگون 870 کوالکام قدرت خواهد گرفت. هر چند که در نتایج بنچمارک Geekbench برای چیپست هر دو مدل، اسم رمز Lahaina درج شده است.

باتری میزو 18 پرو

آخرین مورد اینکه کمپانی چینی با انتشار یک تیزر در شبکه اجتماعی ویبو، وجود باتری 4500 میلی آمپر ساعتی را در میزو 18 پرو تایید کرد. شایعات از سرعت شارژ 40 واتی آن نیز حکایت دارند. این در حالی است که برای گوشی میزو 18، باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی با سرعت شارژ 30 وات پیش بینی می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این گوشی‌ها اصلا وارد بازار ایران نمی‌شن. یه سری گوشی‌های آنر ، شیائومی ، ریلمی ، اوپو ، ایسوز ، نوکیا ، زد تی ای ، سونی و دیگر برندها اصلا و ابدا در بازار ایران وجود خارجی ندارند و فقط سایت‌ها معرفیشون میکنن و تمام
    اما تمام گوشی‌های سامسونگ وارد بازار ایران می‌شن