قیمت میتسوبیشی اوتلندر 2022

قیمت میتسوبیشی اوتلندر 2022 مشخص شد

قیمت میتسوبیشی اوتلندر 2022 چند هفته پس از معرفی مشخص شد. قیمت نسل جدید اوتلندر با وجود تمام تغییرات و امکانات جدید فقط 900 دلار نسبت به قبل افزایش پیدا کرده است.

شرکت ژاپنی میتسوبیشی مدتی قبل از نسل جدید اوتلندر به عنوان کراس اوور محبوب خود پرده برداشت و به تازگی نیز جزئیات قیمتی تیپ‌های مختلف آن را اعلام کرد. بر اساس جزئیات منتشر شده، قیمت این خودرو در تیپ پایه و محرک جلوی ES بدون در نظر گرفته هزینه حمل 1200 دلاری تا مقصد حدود 25 هزار و 795 دلار است که نسبت به قیمت پایه 24 هزار و 895 دلاری نسل قبل فقط 900 دلار افزایش پیدا کرده است. تیپ پایه میتسوبیشی اوتلندر 2022 به شکل استاندارد از امکاناتی چون نمایشگر 8 اینچی سیستم اطلاعاتی سرگرمی در کنار مجموعه‌ای از سیستم‌های کمک‌راننده نظیر کاهش برخورد جلو، هشدار نقاط کور و ترمز اضطراری عقب بهره می‌برد.

قیمت تیپ‌های مختلف میتسوبیشی اوتلندر 2022

میتسوبیشی اوتلندر 2022

قیمت تیپ SE نسل جدید اوتلندر نیز 28 هزار و 845 دلار در نظر گرفته شده است که این مدل با حفظ امکانات قبلی از سیستم‌هایی چون سیستم دید چند نمایی، کروز کنترل تطبیقی، دستیار حفظ حرکت میان خطوط، جلوگیری از خروج از خط، سنسورهای پارک جلو و تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی بهره می‌برد.

میتسوبیشی اوتلندر 2022

همچنین این تیپ از گرم‌کن صندلی‌های جلو، گرم‌کن آینه‌های جانبی، نمایشگر 9 اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی با ناوبری، شارژر بی‌سیم گوشی‌های هوشمند و پورت‌های USB عقب نیز برخوردار است. مشتریان برای این تیپ می‌توانند یک پکیج تکنولوژی با قیمت 2300 دلار را سفارش دهند که شامل سانروف پانورامیک، صفحه آمپر دیجیتالی و سیستم صوتی Bose می‌شود.

میتسوبیشی اوتلندر 2022

تیپ SEL به عنوان بالاترین تیپ میتسوبیشی اوتلندر 2022 حدود 31 هزار و 945 دلار قیمت دارد و این خودروسازی ژاپنی برای تیپ SEL خود امکاناتی چون تودوزی چرمی، کنترل تهویه 3 منطقه‌ای، تنظیم برقی 4 جهته صندلی شاگرد، حافظه تنظیمات صندلی راننده و گرم‌کن صندلی‌های عقب در نظر گرفته است. همچنین مشتریان می‌توانند برای این تیپ پکیج 2700 دلاری تورینگ را سفارش دهند که آپشن‌هایی چون نمایشگر سربالای ۱۰.۸ اینچی، گرم‌کن غربیلک فرمان و آفتاب‌گیر درهای عقب را به این خودرو اضافه می‌کند.

میتسوبیشی اوتلندر 2022

تمام تیپ‌های میتسوبیشی اوتلندر 2022 فقط از یک موتور 2.5 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی بهره می‌برند که قدرت تولیدی آن توسط گیربکس CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این پیشرانه که از نیسان روگ جدید قرض گرفته شده می‌تواند قدرتی برابر با 181 اسب بخار و گشتاور 245 نیوتن‌متری را ارائه دهد. همچنین مشتریان با صرف هزینه 1800 دلاری می‌توانند برای تمام تیپ‌های این خودرو سامانه چهارچرخ محرک را سفارش دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*