مانیتور 27 اینچی ردمی

مانیتور 27 اینچی ردمی با پنل IPS LCD معرفی شد

برند زیرمجموعه شیائومی، نخستین مانیتور خود را در بهار گذشته با نام Redmi 1A و سایز 23.8 اینچ معرفی کرده بود. حالا مانیتور 27 اینچی ردمی هم از راه رسیده است.

مانیتور 27 اینچی ردمی یک پنل IPS LCD با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل (FHD) دارد. فروش این مانیتور از روز هشتم مارس (18 اسفند) با قیمتی معادل 123 دلار آغاز خواهد شد. این در حالی است که ردمی دیسپلی 1A فقط 77 دلار قیمت دارد.

مانیتور 27 اینچی ردمی

مشخصات مانیتور 27 اینچی ردمی

نمایشگر جدید از همان زبان طراحی مدل قبلی استفاده می‌کند. در پشت آن نیز هیچ برآمدگی زایدی وجود ندارد و ضخامت باریک‌ترین قسمت، تنها 7.5 میلی‌متر است.

به لطف فناوری IPS، این مانیتور رنگ‌‌ها را با شفافیت و خلوص بیشتری نمایش می‌دهد. همچنین توانایی انتقال نور بالا و زاویه دید 178 درجه‌ای دارد. البته نرخ رفرش آن، 75 هرتز است که شاید دلخواه گیمرها نباشد.

نسبت تصویر 16:9، روشنایی 300cd/m²، کنتراست 1000:1 و پوشش 100 درصدی دامنه رنگ sRGB از دیگر ویژگی‌های این مانیتور محسوب می‌شوند.

نمایشگر جدید ردمی حالتی برای کاهش نور آبی هم دارد تا در صورت خیرگی طولانی مدت به آن، از خستگی چشم‌ها جلوگیری شود. این قابلیت، به ویژه برای استفاده در دفاتر و ادارات به درد می‌خورد.

مانیتور 27 اینچی ردمی

مانیتور 27 اینچی Redmi در جهات مختلفی قابل تنظیم است و می‌توانید آن را به سمت چپ و راست یا بالا و پایین تنظیم کنید. همچنین از لحاظ داشتن پورت‌های ارتباطی هم غنی است که می‌توانیم به HDMI و VGA اشاره کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*