گوشی گلکسی ای 52 سامسونگ با صفحه نمایش Super AMOLED عرضه خواهد شد

به تازگی اطلاعات جدیدی از گوشی گلکسی ای 52 – Galaxy A52 منتشر شده است، بر اساس این اطلاعات این دستگاه از فناوری OIS و نمایشگر Super AMOLED استفاده خواهد کرد.

هر چه به تاریخ معرفی گوشی گلکسی ای 52 و ای 72 نزدیک می‌شویم، اطلاعات بیشتری از مشخصات این دو گجت منتشر می‌شود. اکنون اطلاعات کاملی درباره قیمت، طراحی و مشخصات گوشی میان‌رده جدید سامسونگ در دسترس است. همانطور که در بالا اشاره کردیم اطلاعات جدیدی از دوربین و نمایشگر گوشی Galaxy A52 منتشر شده و در ادامه این مطلب به بررسی این اطلاعات می‌پردازیم.

گوشی گلکسی ای 52

در ماه گذشته Roland Quandt، اطلاعات و رندرهایی را از گوشی گلکسی ای 52 منتشر کرد. این شخص اطلاعاتی درباره دوربین و نمایشگر این دستگاه در دسترس کاربران قرار نداد، اما به تازگی اطلاعات کاملی را از این گوشی در برنامه توییتر منتشر کرده است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده در برنامه توییتر، نسخه 4G گوشی Galaxy A52 سامسونگ از نمایشگر 90 هرتزی (نرخ تازه سازی تصویر) و نسخه 5G این گجت از صفحه نمایش 120 هرتزی پشتیبانی خواهد کرد. همچنین این دو گوشی از یک نمایشگر 6.5 اینچی با کیفیت +FHD و از نوع Super AMOLED استفاده خواهند کرد. لازم به ذکر است که حداکثر روشنایی این نمایشگر 800 نیت بوده و با توجه به این اطلاعات نمایشگر این دو گوشی تنها در نرخ تازه سازی تصویر با یکدیگر تفاوت دارند.

در پشت گوشی گلکسی ای 52 یک دوربین چهار گانه قرار گرفته است که از سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی با اندازه پیکسل 0.8 میکرومتر (زاویه 81 درجه) پشتیبانی می‌کند، همچنین تایید شده است که این دستگاه از OIS (تثبیت کننده نور) نیز استفاده می‌کند.

گوشی گلکسی ای 52

به علاوه این گوشی از یک سنسور 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین فوق عریض (123 درجه) استفاده می‌کند، لازم به ذکر است که دو دوربین 5 مگاپیکسلی دیگر وجود دارد که به عنوان دوربین تشخیص عمق و ماکرو مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تایید شده است که نسخه 4G گوشی گلکسی ای 52 سامسونگ با پردازنده Snapdragon 720G SoC معرفی خواهد شد، این درحالی است که نسخه 5G این گجت با چیپست Snapdragon 750G در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین این گوشی دارای دو گزینه برای انتخاب حافظه است، این دو گزینه شامل حافظه داخلی 128 گیگابایتی با رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 256 گیگابایتی با رم 8 گیگابایت می‌شود. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، گواهینامه IP67، جک 3.5 میلی متری، درگاه MicroSD، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژر 25 واتی اشاره کرد. همچنین انتظار می‌رود که این دو میان‌رده جدید شرکت سامسونگ با اندروید 11 و آخرین نسخه از رابط کاربری One UI به بازار عرضه شوند.

گوشی گلکسی ای 52 سامسونگ در رنگ‌های سفید، مشکی، آبی و بنفش عرضه خواهد بود و نسخه 4G این گوشی با 349 یورو (421 دلار) و نسخه 5G این گجت با 429 یورو (518 دلار) به بازار عرضه خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. عالی،خصوصا نسخه5Gکه در سطح میان رده بی نقص و همه فن حریف هست
    بنده بی صبرانه منتظرA72 5Gهستم