گوشی تاشو Vertu Ayxta Fold 5G

گوشی تاشو Vertu Ayxta Fold 5G معرفی شد؛ نسخه لاکچری رویول فلکس پای 2

گوشی تاشو Vertu Ayxta Fold 5G به عنوان نسخه لاکچری رویول فلکس پای 2 معرفی شد. این گوشی از قاب پشتی چرمی و المان‌های لاکچری بهره می‌برد.

گوشی‌های هوشمند تاشو که به نمایشگرهای انعطاف‌پذیر مجهز هستند روز به روز بیشتر در بازار ظهور پیدا می‌کنند. یکی از جدیدترین آن‌ها گوشی تاشو Vertu Ayxta Fold 5G است که امروز در چین رونمایی شده است. ورتو، برند مورد علاقه ثروتمندان است و گوشی‌های لاکچری این شرکت با قیمت‌های سرسام‌آوری در بازارهای جهانی به فروش می‌رسد. اکنون نوبت ورود این شرکت به دنیای گوشی‌های انعطاف‌پذیر رسیده است.

گوشی تاشو Vertu Ayxta Fold 5G

گوشی تاشو Vertu Ayxta Fold 5G

گوشی ورتو آیکستا فولد 5 جی در واقع نسخه لاکچری همان گوشی رویول فلکس پای 2 است که سال گذشته معرفی شده بود. طراحی اصلی این گوشی و همچنین مشخصات فنی آن که شامل چیپست اسنپدراگون 865 کوالکام می‌شود بدون تغییر باقی مانده است. اما بخش‌هایی در آن از جمله حضور یک سیستم عامل جدید، قاب پشتی چرمی و اضافه شدن چندین المان لوکس دیگر از جمله تغییراتی بوده است که این اسمارت فون لوکس به خود دیده است. بنابراین این گوشی از همین الان می‌تواند یکی از جذاب‌ترین گجت‌هایی باشد که ثروتمندان در سراسر جهان می‌توانند آن را تهیه کنند.

گوشی تاشو Vertu Ayxta Fold 5G

همانطور که از ورتو انتظار می‌رود، گوشی آیکستا فولد 5 جی نیز فوق‌العاده گران قیمت خواهد بود. گفته می‌شود این گوشی با قیمتی بیش از 45 هزار یوان در چین عرضه خواهد شد که با تبدیل به دلار، قیمت آن چیزی در حدود 7000 دلار خواهد بود.

گوشی تاشو Vertu Ayxta Fold 5G

با این هزینه، شما صاحب یک گوشی منعطف مجهز به چیپست اسنپدراگون 865، 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی و یک نمایشگر 7.8 اینچی خواهید شد که دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی را نیز ارائه می‌کند. قیمت بالای این گوشی برای کسانی که می‌توانند به طور مثال گلکسی زد فولد سامسونگ را با چندین هزار دلار ارزان‌تر تهیه کنند توجیه پذیر نیست؛ اما همانطور که گفته شد، بسیاری از ثروتمندان در سراسر جهان که گوشی‌های ورتو را به عنوان یک گجت لوکس تهیه می‌کنند، می‌توانند مشتری اصلی این گوشی تاشو لاکچری باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*