گوشی گلکسی ای 22

سامسونگ Galaxy A22 5G در چهار رنگ عرضه خواهد شد

به تازگی اطلاعاتی از میان‌رده جدید شرکت سامسونگ یعنی گوشی گلکسی ای 22 Galaxy A22 5G – 5G منتشر شده و گفته می‌شود که این دستگاه در چهار رنگ عرضه خواهد شد.

سال گذشته ارزان‌ترین گوشی 5G شرکت سامسونگ، گوشی Galaxy A42 بود. اما در سال جاری گوشی گلکسی ای 32 به عنوان ارزان‌ترین گوشی 5G این شرکت شناخته می‌شود. با توجه به اطلاعات منتشر شده، به زودی گوشی گلکسی ای 22 5G این شرکت عرضه خواهد شد و به عنوان مقرون به صرفه‌ترین گوشی 5G شرکت سامسونگ شناخته خواهد شد.

گوشی گلکسی ای 22

در اواخر سال گذشته، گزارشی درباره شرکت سامسونگ منتشر شد. با توجه به این گزارش این شرکت قصد دارد تا در نیمه دوم سال جاری گوشی گلکسی ای 22 5G را به بازار عرضه کند.

طبق اطلاعات منتشر شده، گوشی Galaxy A22 5G با شماره مدل SM-A226B به بازار عرضه خواهد شد. همچنین گفته می‌شود که این گوشی نیز مانند تبلت Galaxy Tab A7 Lite یک دستگاه ODM خواهد بود.

لازم به ذکر است که شایعه شده است این گجت با دو گزینه برای انتخاب حافظه عرضه خواهد شد و با چهار رنگ خاکستری، سفید، سبز روشن و بنفش در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین انتظار می‌رود که سامسونگ این گوشی را در آسیا و اروپا برای فروش عرضه کند.

متاسفانه اطلاعات بیشتری از این گجت در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که با نزدیک شدن به تاریخ معرفی این گوشی اطلاعات بیشتری توسط منابع رسمی یا سامسونگ منتشر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. زنده باد غول فناوری دنیا