سامسونگ گلکسی ای 52

مشخصات نسخه 5G سامسونگ گلکسی A52 لو رفت

هنوز گوشی سامسونگ گلکسی ای 52 – Galaxy A52 معرفی نشده که یک خرده فروش این گوشی را برای فروش قرار داده و مشخصات نسخه 5G سامسونگ گلکسی A52 را هم فاش کرده است.

جالب است که بدانید این خرده فروش اطلاعات کاملی را از این گوشی در اینترنت منتشر کرده و اکثر این اطلاعات با شایعه‌های منتشر از این گجت مطابقت دارند. در ادامه به بررسی تمام اطلاعت منتشر شده از این خرده فروش می‌پردازیم.

نسخه 5G گوشی Galaxy A52 از یک نمایشگر 6.5 اینچی از نوع Super AMOLED با وضوح تصویر (رزولوشن) 1080 در 2400 پیکسل استفاده می‌کند. این خرده فروش اطلاعاتی را از نرخ تازه سازی این صفحه نمایش منتشر نکرده است، اما با توجه به شایعه‌های اخیر انتظار می‌رود که این گوشی از نرخ تازه سازی 120 هرتزی پشتیبانی کند. نمایشگر این گوشی توسط Gorilla Glass محافظت می‌شود و همانطور که در گذشته اشاره کردیم، نسخه 5G گوشی سامسونگ گلکسی ای 52 از حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش پشتیبانی می‌کند.

گوشی Galaxy A52 به پردازنده Snapdragon 750G مجهز شده است و از حداکثر رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایت پشتیبانی می‌کند. لازم به ذکر است که در کنار این دستگاه یک درگاه microSD وجود دارد و شما می‌توانید از حافظه جانبی (حداکثر یک ترابایت) استفاده کنید.

گوشی سامسونگ گلکسی ای 52 به یک دوربین 64 مگاپیکسلی (دوربین اصلی) مجهز شده و این دوربین می‌تواند ویدیوهای 4K ضبط کند. با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط این خرده فروش، این گوشی از یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و دو دوربین 5 مگاپیکسلی (تشخیص عمق و ماکرو) استفاده می‌کند. لازم به ذکر است که همانطور در گذشته اشاره کردیم، دوربین سلفی این گوشی به سنسور 32 مگاپیکسلی مجهز شده است.

این میان‌رده جدید شرکت سامسونگ از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی برای تامین انرژی استفاده می‌کند و کاربران می‌توانند با استفاده از شارژر 25 واتی (USB-C) این گوشی را شارژ کنند. با توجه به تصاویر منتشر شده از گوشی سامسونگ گلکسی ای 52، این دستگاه از جک 3.5 میلی متری پشتیبانی نمی‌کند.

این خرده فروش ادعا کرده است که گوشی سامسونگ گلکسی ای 52 با اندروید 10 به بازار عرضه خواهد شد و این در حالی است که چندی پیش این گوشی با سیستم عامل اندروید 11 در لیست Geekbench دیده شد. به علاوه این دستگاه توسط این خرده فروش به قیمت 440 دلار (365 یورو) به فروش می‌رسد، لازم به ذکر است قیمت این گجت با شایعه‌ها مطابقت داشته و همانطور که می‌دانید یک نسخه 4G نیز وجود دارد و فعلا اطلاعاتی دقیقی (مانند نسخه 5G) از آن در دسترس نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بهترین میان رده ی دنیا
    بهترین سخت افزار،بهترین طراحی و بهترین برند دنیا