دوربین سری وان پلاس 9

اطلاعات جدیدی از دوربین سری وان پلاس 9 فاش شد

سنسور 50 مگاپیکسلی IMX766 اولتراواید سونی، دوربین سری وان پلاس 9 – OnePlus 9 خواهد بود. امروز مدیرعامل این شرکت، تصاویر ثبت شده توسط این دوربین را منتشر کرد.

قرار است نسل بعدی گوشی‌های OnePlus در تاریخ 23 مارس (3 فروردین) رونمایی شود. وان پلاس اخیرا تایید کرده بود که اصلی‌ترین سنسور دوربین سری وان پلاس 9، لنز IMX789 سونی خواهد بود. اکنون این شرکت اعلام کرده است که سنسور اولتراواید این سری نیز ساخته شده توسط سونی و لنز IMX766 خواهد بود.

رزولوشن این دوربین اولتراواید، 50 مگاپیکسل از نوع freeform (فاقد فرم) بوده و باعث کاهش پیچیدگی و انحنا از 20 درصد به حدود 1 درصد می‌شود. مدیرعامل وان پلاس Pete Lau، دو عکس در توییترش به اشتراک گذاشته است که یکی با دوربین معمولی ثبت شده و دارای انحنا است و دیگری با سنسور  IMX766 ثبت شده و کم‌ترین میزان تحریف را دارد.دوربین سری وان پلاس 9 دوربین سری وان پلاس 9

پیت لائو عکس‌های فوق را منتشر کرده و در توییترش نوشته:

عکاسی اولتراواید به معنی واقعی کلمه، افق دید شما را گسترش می‌دهد پس باید تصاویر درستی ثبت شود. عکس اول توسط یک سنسور اولتراواید معمولی ثبت شده است و تصویر دوم که عکس متفاوت و بدون انحراف است، توسط دوربین سری OnePlus 9 ثبت شده است.

طبق خبرها، سری OnePlus 9 شامل سه اسمارت فون خواهد بود؛ مدل عادی وان پلاس 9، وان پلاس 9 پرو و وان پلاس 9 ای. هنوز تایید نشده کدام یک از این سه گوشی از سنسور اولتراواید 50 مگاپیکسلی IMX766 بهره خواهد برد اما از آنجایی که مدل پرو، برترین محصول در این سری است احتمالا در آن شاهد استفاده از این سنسور هستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. احسنت وان پلاس با به کارگیری سنسورهای بی رقیب و با کیفیت سریIMX SONY ارزش و اعتبارش بدون شک میبره بالا و باعث فروش بیشتر محصولات وان پلاس میشه
    گوشی که سنسور ساخت شرکت با اصالت سونی نداشته بنجل و بدرد نخور
    هست
    #سونی مثل هیچکس
    #اصالت و نواوری و کیفیت فقط و فقطSONY