برنامه زمانی انتشار اندروید 11 ال جی

برنامه زمانی انتشار اندروید 11 ال جی منتشر شد

کمپانی‌ها از جمله الجی در حال کار بر روی گسترش بیشتر Android 11 هستند. امروز نیز برنامه زمانی انتشار اندروید 11 ال جی منتشر شد.

الجی معمولا در زمینه انتشار آپدیت‌های بزرگ اندروید، خوب عمل نکرده و یکی از کندترین شرکت‌ها در این زمینه به شمار می‌آید. این بار نیز اوضاع فرق نمی‌‌کند و برنامه زمانی انتشار اندروید 11 ال جی نیز نشان از این موضوع دارد. شرکت کره‌ای تا کنون برای گوشی‌های Velvet 5G در کره (ماه ژانویه) و برخی از نسخه‌های V60 در ایالت متحده (ماه گذشته میلادی) این به روزرسانی را منتشر کرده است.

اگر ساکن اروپا بوده و در انتظار به روزرسانی برای دستگاه خود هستید، LG آلمان یک لیست مفید اما ناامید کننده را منتشر کرده است.برنامه زمانی انتشار اندروید 11 ال جی

گوشی Velvet 5G اولین دستگاهی خواهد بود که در ماه آوریل در اروپا به روزرسانی را دریافت خواهد کرد. گوشی LG G8X ThinQ نیز قبل از پایان ماه ژوئن اندروید 11 را دریافت خواهد کرد. سپس در سه ماهه سوم (از ماه جولای تا سپتامبر) گوشی‌های Velvet 4G و G8S به لیست دریافت کنندگان این به روزرسانی خواهند پیوست. این درحالی است که کاربران دستگاه‌هایی مانند K42، K52 و Wing باید تا سه ماهه چهارم سال (از ماه اکتبر تا دسامبر) منتظر بمانند تا طعم Android 11 را بچشند. نکته جالب توجه در این برنامه زمانی این است که گوشی‌های اخر لیست، زمانی این آپدیت را دریافت می‌کنند که بیش از یک سال از انتشار نسخه 11 اندروید می‌گذرد و نسخه جدید نیز منتشر شده است.

این لیست کمی ناامید کننده است و اگر دستگاه جدیدی از ال جی خریداری کردید، احتمالا باید زمان زیادی را برای اجرای اندروید 11 منتظر بمانید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*