فورد سوپر دیوتی 2022

فورد سوپر دیوتی 2022 با تکنولوژی‌های جدید معرفی شد

فورد سوپر دیوتی 2022 معرفی شد. این پیکاپ فول‌سایز فورد اکنون از تیپ‌ها و تکنولوژی‌های داخلی جدیدی بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت فورد مدل 2022 پیکاپ فول‌سایز خود را معرفی کرد که این خودرو اکنون از تیپ‌ها و تکنولوژی‌های داخلی جدیدی بهره می‌برد. مشتریانی که خواهان وجود کروم کمتری در فورد سوپر دیوتی 2022 هستند می‌توانند پکیج ظاهری جدیدی به نام لاریات اسپرت را سفارش دهند. از سایر موارد این پکیج نیز می‌توان به سپرها و جلوپنجره همرنگ بدنه در کنار سر اگزوز کرومی و پله رکاب‌های مشکی‌رنگ اشاره کرد. همچنین اکنون امکان انتخاب رنگ بیرونی جدید آبی اطلسی نیز در مدل جدید فورد سوپر دیوتی وجود دارد.

مشخصات فورد سوپر دیوتی 2022

فورد سوپر دیوتی 2022

در داخل فورد سوپر دیوتی 2022 شاهد بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌های هستیم. شرکت فورد برای این پیکاپ یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی SYNC4 و نمایشگر 12 اینچی در نظر گرفته است که قدرت محاسباتی این سیستم نسبت به مدل قبلی دو برابر افزایش پیدا کرده و از کنترل‌های فیزیکی برای دسترسی به بخش‌های معمول بهره می‌برد. همچنین این سیستم اطلاعاتی سرگرمی کاملا جدید به شکل استاندارد در تیپ‌های لاریات و بالاتر وجود دارد و قادر به پشتیبانی از اتصال بی‌سیم اندروید اتو و اپل کارپلی است. قابلیت تقسیم نمایشگر برای دیدن ناوبری و موسیقی جزو سایر ویژگی‌های این سیستم محسوب می‌شود.

فورد سوپر دیوتی 2022

این پیکاپ همانند مدل قبلی از موتور 7.3 لیتری V8 بنزینی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 430 اسب بخار و گشتاور 665 نیوتن‌متر را تولید کند. همچنین مشتریان می‌توانند موتور ۶.۷ لیتری توربودیزل با ۴۷۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۲۴ نیوتن متر گشتاور را نیز برای این خودرو سفارش دهند. این پیکاپ فول‌سایز فورد از تابستان سال 2021 میلادی روانه بازار می‌شود.

تصاویر سوپر دیوتی مدل 2022

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*