رده بندی کیفی خودروهای داخلی در بهمن ۹۹

رده بندی کیفی خودروهای داخلی در بهمن ۹۹ منتشر شد

رده بندی کیفی خودروهای داخلی در بهمن ۹۹ منتشر شد. در ادامه لیست جدید اسامی بی کیفیت ترین و با کیفیت ترین خودروها را بررسی می‌کنیم.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به عنوان نهار تأیید شده از سوی وزارت صمت، بیش‌ترین مسئولیت را در مقوله ارزشیابی کیفیت خودروها در کشور برعهده دارد. همچنین نتایج به‌دست آمده از این ارزشیابی را با اهداف کیفی مشخص شده برای هر خودرو مقایسه می‌کند و سپس آن‌ها را بر طبق جدول سطوح کیفیت و حدود مجاز مصوب تجزیه و تحلیل می‌کند و نهایتا گزارش به دست آمده از این ارزشیابی را در قالب جدول رده بندی کیفی خودروهای داخلی هر ماه در اختیار وزارت صمت قرار می‌دهد.

مقصود از طراحی فرآیند ارزشیابی کیفی خودروها اطلاع یافتن از تمام ایرادات موجود در خودرو از طریق هدایت آدیت به کشف ایرادات عملکردی و تأثیر حداکثر ایرادات ایمنی بوده است.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران براساس دستورالعمل‌های تعیین شده، خودروهای تولید داخل را به پنج دسته قیمتی تقسیم می‌کند و باتوجه به سطح کیفی و میزان رضایت مشتریان، از یک تا پنج ستاره کیفی را به آن‌ها اختصاص می‌دهد. هدف اصلی از تهیه این گزارش، بهبود کیفیت خودروها، افزایش رضایت‌مندی مشتریان و ایجاد رقابت صحیح میان خودروسازان است.

در زیر جدول باکیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی را که در بهمن ماه منتشر شده است مشاهده خواهید کرد. مهم‌ترین تغییر جدول‌های این ماه در مقایسه با ماه گذشته، افزایش یک ستاره‌ای کیفیت خودرو سایپا کوییک بوده و اکنون این محصول سایپا نیز چهار ستاره شده است.

جداول رده بندی کیفی خودروهای داخلی – بهمن ۹۹

جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سبک-بخش وانت

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سبک-بخش سواری

رده بندی کیفی خودروهای داخلی در بهمن ۹۹

جدول مقایسه سطوح کیفیت-گروه سبک

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سنگین

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

جدول مقایسه سطوح کیفیت-گروه سنگین

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*