هواوی واچ فیت الگانت

هواوی واچ فیت الگانت با فریم استیل و رنگبندی جدید معرفی شد

هواوی واچ فیت الگانت – Huawei Watch Fit Elegant با فریم استیل، رنگبندی جدید و امکاناتی نظیر حسگر ضربان قلب و ردیاب اکسیژن رونمایی شد.

هواوی تابستان گذشته از گجت پوشیدنی Watch Fit خود رونمایی کرد. اکنون نسخه جدید آن به نام هواوی واچ فیت الگانت با دو رنگ جدید معرفی شده است.

تفاوت با نسخه Active Edition فعلی شامل اضافه شدن یک فریم فولاد ضد زنگ و همچنین یک بند نرم فلورولاستومری است. این اسمارت واچ همچنین در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می‌شود. جنس بند واچ فیت جدید هواوی نسبت به بند سیلیکونی معمولی در واچ فیت اصلی بیشتر در برابر حرارت، رطوبت، روغن و کشش مقاوم است. البته این نسخه کمی گران قیمت‌تر از نسخه معمولی است، اما در عین حال نسخه مستحکم‌تری است و کمتر باعث بروز واکنش‌های آلرژیک می‌شود.

هواوی واچ فیت الگانت

از نظر مشخصات فنی هواوی واچ فیت الگانت به یک نمایشگر ۱.۶۴ اینچی AMOLED مجهز بوده و یک دکمه روی فریم سمت راست آن قرار دارد. در بخش نرم افزاری، رابط کاربری Lite OS هواوی قرار دارد، از چیپست Kirin A1 قدرت می‌گیرد و وعده عمر باتری ۱۲ ساعته می‌دهد.

واچ فیت Elegant به یک حسگر GPS داخلی، حسگر ضربان قلب ۲۴ ساعته و ردیاب ۲۴ ساعته اکسیژن خون مجهز است. این گجت هوشمند از ۱۲ تمرین متحرک، ۹۶ حرکت ورزشی، ردیاب قاعدگی زنان و همچنین Huawei TruSleep 2.0 برای ردیابی و تحلیل و بررسی زمانبندی خواب کاربر پشتیبانی می‌کند. هواوی این گجت را با قیمت ۱۱۰ پوندی و از فروردین ماه وارد بازار بریتانیا خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*