گوشی نوکیا G10

گوشی نوکیا G10 با چیپست هلیو پی ۲۲ و ۳ گیگ رم در بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شد

گوشی نوکیا G10 همراه چیپست هلیو پی ۲۲، ۳ گیگابایت رم و دوربین چهارگانه در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد. Nokia G10 فروردین ۱۴۰۰ رونمایی می‌شود.

گوشی هوشمند ارزان قیمت نوکیا G10 بار دیگر در فضای مجازی ظاهر شد و جاهای خالی اطلاعاتی که نمی‌دانستیم اکنون پر شده است. نام چیپستی که قدرت‌بخش این گوشی است تاکنون مشخص نبود و فقط گفته شده بود که از یک پردازنده ۸ هسته‌ای انرژی می‌گیرد. اما اکنون به لطف تراشه گیک‌بنچ ما می‌دانیم که این گوشی از چیپست Helio P22 کمپانی مدیاتک قدرت می‌گیرد. این گوشی که G10 نام دارد با ۳ گیگابایت رم در بنچمارک آنتوتو حضور پیدا کرده است؛ هرچند گفته می‌شود نسخه‌ای مجهز به رم ۴ گیگابایتی نیز عرضه می‌شود.

گوشی نوکیا G10

نوکیا جی ۱۰ به یک نمایشگر ۶.۳۲ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۶۰ پیکسلی، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و چهار دوربین مجهز است. دوربین اصلی این گوشی ۴۸ مگاپیکسلی است که با یک جفت حسگر ۵ و ۲ مگاپیکسلی برای ثبت جزئیات عمق و عکاسی ماکرو همراه است. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز روی قاب جلویی این گوشی حضور خواهد داشت.

نوکیا هشتم آوریل (۱۹ فروردین) میزبان یک رویداد خبری است که انتظار می‌رود در آن از گوشی G10 و همچنین دو گوشی 5G اقتصادی به نام‌های نوکیا X10 و X20 مجهز به چیپست اسنپدراگون ۴۸۰ رونمایی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*