دوربین گلکسی ای 22

جزییات دوربین گلکسی ای 22 پیش از معرفی فاش شد

قرار است در ماه ژوئن گوشی Samsung Galaxy A22 رونمایی شود. حال مشخصات و جزییات دوربین گلکسی ای 22 پیش از معرفی فاش شده است.

اولین باری که به گوشی گلکسی A22 پرداخته شد، ماه دسامبر بود. طبق شایعات قبلی، این گوشی مقرون به صرفه ترین تلفن هوشمند مجهز به 5G سامسونگ خواهد بود. حال خبرهای جدید منتشر شده در The Elec کره جنوبی، جزییات دوربین گلکسی ای 22، تعداد مدل‌های دستگاه، گزینه‌های موجود برای فضای ذخیره سازی و رنگ‌های این دستگاه را نشان می‌دهد.

این منبع ادعا می‌کند تمرکز اصلی این گوشی، برای بازارهایی مانند هند خواهد بود. قرار است سامسونگ در بخش دوربین این دستگاه، از همکاری بخش الکترومکانیک خود کمک بگیرد. انتظار می‌رود دوربین جلوی این دستگاه، 13 مگاپیکسلی باشد. در عقب نیز شاهد دوربین چهارگانه هستیم. سنسور اصلی دستگاه، 48 مگاپیکسلی خواهد بود و یک لنز 8 مگاپیکسلی و دو لنز 2 مگاپیکسلی در کنار آن قرار گرفته‌اند.دوربین گلکسی ای 22

قرار است سامسونگ دو نسخه از این گوشی تولید کند. نخست، ورژن 4G ای 22 که از شماره مدل SM-A225F بهره می‌برد و دوم، ورژن 5G که دارای شماره مدل SM-A226B است. برخلاف سایر اسمارت فون‌ های سامسونگ، گلکسی A22 نسخه 5 جی یک گوشی ODM بوده و قرار است تحت لایسنس سامسونگ در کارخانه دیگری تولید شود. پیش بینی می‌شود دو گزینه برای RAM و فضای ذخیره سازی دستگاه وجود داشته باشد اما هنوز جزییات آن مشخص نشده است. قرار است این گوشی در چهار رنگ خاکستری، سفید، سبز روشن و بنفش و در قیمت کمتر از 229 یورو (273 دلار) رونمایی شود.

گزینه‌هایی احتمالی که برای تراشه گوشی Galaxy A22 وجود دارد، اسنپدراگون 480، تراشه Dimensity 720 و تراشه Dimensity 700 است. در مقایسه با گوشی  Galaxy A32 5G که از چیپست Dimensity 800U بهره می‌برد، این تراشه‌ها مقداری ضعیف‌تر هستند. باید منتظر جزییات بیشتری از این گوشی در هفته‌های آینده باشیم‌.