همراه اول

مدیر حوزه‌های علمیه از همراه اول بابت نگاه ویژه این اپراتور به امر توسعه فناوری تشکر کرد

پنجمین سایت 5G همراه اول روز سه شنبه 26 اسفند 99 در قم افتتاح شد. در همین راستا مدیر حوزه‌های علمیه از همراه اول بابت نگاه ویژه این اپراتور به امر توسعه فناوری تشکر کرد.

روز سه شنبه 26 اسفند 99 پنجمین سایت 5G همراه اول در استان قم افتتاح شد که در این مراسم مسئولان ارشد استان، مدیران ارشد شرکت ارتباطات سیار ایران و مخابرات ایران حضور داشتند. پس از افتتاح رسمی این سایت، مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول به دفتر آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه رفت و با وی گفتگو کرد.

مدیرعامل همراه اول در ایران دیدار بر فعالیت‌ها و اقدامات جهادی همراه اول در ایام شیوع کرونا که باعث رشد حجم مصرف مردم در حوزه‌های ارتباطی شد اشاره کرد. اخوان بهابادی فناوری 5G را به عنوان مسیری برای توسعه حوزه محتوا در کشور دانست و از پتانسیل موجود در حوزه‌های علمیه به عنوان راهکاری برای غنی‌سازی این بخش از فضای رسانه‌ای و ارتباطی سخن گفت.

تشکر مدیر حوزه‌های علمیه از همراه اول

همراه اول

آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه در ادامه این دیدار از خدمات همراه اول و نگاه ویژه این اپراتور به امر توسعه فناوری تقدیر و تشکر کرد و گفت انقلاب اسلامی موتور پیشران کشور در عرصه علم و فناوری و ایجاد زیرساخت‌های حیاتی شد که ثمرات آن را امروز شاهد هستیم. وی افزود حوزه‌های علمیه به مقوله فناوری از بعد ابزار و سوژه پرداخته‌اند و حوزه اقدامات متعددی را در ایام کرونا به انجام رسانده است. وی تاکید کرد درصد قابل توجهی از آموزش‌ها را به فضای مجازی بردیم و پوشش خوبی در این عرصه داشتیم.

مدیر حوزه‌های علمیه به برنامه‌ریزی‌های کلان این نهاد برای به خدمت درآوردن فناوری‌هایی نظیر هوش مصنوعی در مسیر علمی اشاره کرد و گفت فرصت‌شناسی هوشمندانه و تحلیل دقیق فرصت‌ها و تهدیدهای پی ‌روی این حرکت، مهم‌ترین گام در سیر تحول ابزارهای تولید علوم اسلامی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*