هواوی فری بادز 4 آی

هواوی با انتشار یک ویدیو به استقبال عرضه جهانی فری بادز 4 آی رفت

اخیرا هواوی فری بادز 4 آی – Huawei FreeBuds 4i وارد بازار چین شد و حالا در راه انگلستان است. به همین مناسبت، کمپانی چینی یک ویدیوی تبلیغاتی از این ایربادز بی‌سیم منتشر کرد.

هواوی فری بادز 4 آی در در قیاس با فری بادز 3 طراحی به‌روزتر و باتری بهبودیافته‌ای دارد. قرار است این گجت با قیمت 80 پوند (111 دلار) در انگلستان عرضه شود. البته مشتریان با پیش‌خرید از هواوی استور، می‌توانند یک تخفیف 5 پوندی و دستبند فیتنس هواوی بند 4 را به طور رایگان دریافت کنند.

ابتدا نسخه‌های سفید سرامیکی و کریستالی کربنی در دسترس خواهند بود؛ ولی از ماه آینده میلادی، رنگ قرمز هم به آن‌ها اضافه خواهد شد.

مشخصات هواوی فری بادز 4 آی

این ایربادز وایرلس از قابلیت ANC (حذف نویز فعال) برخوردار است تا شما را در موسیقی غرق کند. البته گاهی اوقات برای امنیت بیشتر، باید صدای محیط را هم بشنوید تا بدانید چه چیزی در اطراف‌تان می‌گذرد. پس مانند Transparency Mode اپل، هواوی هم Awareness Mode را در این گجت گنجانده است تا بتوانید حذف نویز را غیر فعال کنید.

هر کدام از بادها، یک باتری 55 میلی آمپر ساعتی دارند. بعد از هر بار شارژ کامل و با ANC خاموش، می‌توانید 10 ساعت با آن‌ها آهنگ گوش کنید. البته اگر ANC روشن باشد این زمان به 7.5 ساعت کاهش پیدا می‌کند.

برای تماس صوتی هم در حالت خاموش و روشن ANC، به ترتیب 6.5 و 5.5 ساعت شارژ خواهید داشت. جالب اینکه اگر عجله داشته باشید، می‌توانید فقط با 10 دقیقه شارژ کردن، انرژی لازم برای کارکرد 4 ساعته را تامین کنید.

ظرفیت باتری کیس شارژ هم به 215 میلی آمپر ساعت می‌رسد که با ANC خاموش، 22 ساعت برای پخش موسیقی با ولوم متوسط، انرژی تامین می‌کند.

هواوی فری بادز 4 آی سرگوشی‌های سیلیکونی در ابعاد مختلف دارد تا برای همه، اندازه باشد. همچنین از بلوتوث 5.2 پشتیبانی می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*