ساینا SR

ساینا SR معرفی شد؛ با نسخه جدید ساینا فیس لیفت آشنا شوید

ساینا SR معرفی شد. ساینا اس آر به عنوان نسخه جدید ساینا فیس لیفت محسوب می‌شود که از لحاظ ظاهری نسبت به مدل قبلی تفاوت دارد. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت سایپا از چند هفته قبل طرح تحویل ساینا فیس لیفت با تیپ S را به مشتریان آغاز کرد و اکنون قصد دارد نسخه جدید دو رنگ این خودرو را روانه بازار کند. ساینا SR از لحاظ فنی با نسخه S تفاوتی ندارد و عمده تغییرات آن در بخش ظاهری با بدنه دو رنگ و ترکیب مشابه با کوییک آر خواهد بود.

مشخصات ساینا SR

ساینا SR

شنیده‌ها حاکی از آن است که ساینا SR به جای رینگ فولادی به رینگ آلومینیومی مجهز است و در نسخه‌های تجاری همانند کوییک آر از تزئینات دکوراتور متفاوتی نسبت به مدل S بهره خواهد برد. گفتنی است پسوند SR برای این نسخه ساینا مخفف عبارت انگلیسی استاندارد و رنگین کمان (Rainbow) است.

ساینا SR

ساینا SR همانند مدل S از یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی یورو 5 بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 87 اسب بخار و گشتاور 128 نیوتن متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این موتور توسط گیربکس 5 سرعت دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

ساینا SR

از امکانات پایه ساینا فیت لیفت نیز می‌توان به تهویه الکتریکی، سیستم صوتی MP3 و USB، سنسور پارک عقب، 2 کیسه هوا، چراغ روشنایی روز، سامانه BCM، نمایشگر و دستیار تعویض دنده GSI، دریچه گاز برقی، ترمز ABS، EBD و BAS اشاره کرد. البته شرکت سایپا برای ساینا G تریم داخلی جدیدی را در نظر گرفته است و این تیپ از سنسور نور، تریم داخلی چرم و پارچه، بلوتوث، نمایشگر لمسی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان و دوربین عقب بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*