سایپا اطلس

سایپا اطلس در بهار 1400 به صورت رسمی معرفی خواهد شد

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اعلام تولید خودرو آریا در سال جدید گفت سایپا اطلس نیز در بهار 1400 به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

سید جواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حاشیه آیین رسمی تحویل نخستین خودرو شاهین به مشتریان عنوان کرد سدان شاهین روی پلتفرم SP100 سایپا طراحی شد و با برند سایپا تولید و روانه بازار می‌شود. وی افزود کلیه مراحل طراحی و تولید این محصول توسط متخصصان داخلی به انجام رسیده است.

مدیرعامل سایپا در ادامه اظهار کرد سیستم کیفی شاهین یک سیستم ویژه بوده که برای نخستین بار در کشور در شرکت سایپا طراحی و اجرا شده است. وی افزود حدود 92 درصد قطعات شاهین ساخت داخل است و حدود 8 درصد از قطعات آن نیز در حال حاضر از خارج کشور تامین می‌شود، اما بر اساس برنامه‌ریزی قرار است طی سال آینده تمام قطعات این خودرو داخلی‌سازی شود و خودرویی با قطعات کاملا داخلی را به بازار عرضه کنیم.

معرفی سایپا اطلس در بهار 1400

سید جواد سلیمانی در ادامه بیان کرد محصول جدید پلتفرم SP100 خودرو آریا خواهد بود که طی چند ماه اخیر شاهد رونمایی آن بوده و اکنون در حال انجام برنامه‌های پیش تولید آن هستیم. وی افزود همچنین این گروه خودروسازی قصد دارد خودرو سایپا اطلس را در ابتدای سال 1400 به صورت رسمی معرفی کند. به گفته مدیرعامل سایپا با توجه به اینکه از تابستان 99 شاهد خروج پراید از سبد محصولات سایپا بودیم، قصد داریم محصول اقتصادی و ارزان‌قیمت دیگری را تولید و روانه بازار کنیم.

گفتنی است سایپا اطلس هاچ بک کراس جدید این گروه خودروسازی محسوب می‌شود که در حقیقت می‌توان آن را یک نسخه فیس لیفت از کوییک دانست که از لحاظ فنی و تجهیزات ارتقا پیدا خواهد کرد. برای این خودرو امکاناتی چون سانروف و گرمکن صندلی در نظر گرفته شده است و پلتفرم آن مدل ارتقا پیدا کرده‌ی پلتفرم x200 محسوب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*