محصول جدید گروه بهمن

5 محصول جدید گروه بهمن در سال 1400 به بازار عرضه خواهند شد

5 محصول جدید گروه بهمن در سال 1400 به بازار عرضه خواهند شد. این شرکت قصد دارد در کنار کراس اوورهای فیدلیتی و دیگنیتی یک ون، یک سدان و یک پیکاپ جدید را به بازار عرضه کند.

گروه بهمن اخیرا روی بیلبوردهای تبلیغاتی خود طرح جدیدی را در نظر گرفت که ضمن تبریک سال 1400 از عرضه محصولات جدید این خودروساز به بازار حکایت دارند.

جزئیات عرضه 5 محصول جدید گروه بهمن در سال 1400

محصول جدید گروه بهمن

بر اساس طرح تبلیغاتی گروه بهمن، این شرکت قصد دارد در سال 1400 یک ون و یک سدان جدید را در کنار کراس اوورهای فیدلیتی و دیگنیتی به بازار عرضه کند. مدتی قبل مدیران ارشد گروه بهمن و شرکت بهمن موتور از فروش دیگنیتی پرایم در اردیبهشت 1400 خبر داده بودند که احتمالا این کراس اوور مونتاژی با قیمتی حدود 760 تا 800 میلوین روانه بازار خواهد شد. همچنین در ابتدای سال 1400 نیز شاهد عرضه کراس اوور فیدلیتی (جتور X70) به بازار خواهیم بود.

محصول جدید گروه بهمن

علاوه بر این محصولات، گروه بهمن به دنبال تولید و عرضه یک سدان جدید است که البته تاکنون جزئیاتی از این محصول منتشر نشده، اما شنیده‌ها حاکی از آن است این سدان چینی بوده و در ردیف فاو بسترن B30 و یا مزدا ۳ خواهد بود. همچنین گروه بهمن قصد دارد یک ون جدید را به تولید برساند و در قالب یک خودرو کار و تجاری به بازار عرضه کند.

همچنین خبرها حاکی از آن است گروه بهمن و شرکت بهمن موتور به دنبال معرفی یک پیکاپ دو دیفرانسیل جدید هستند و آن را به عنوان رقیب KMC T8 کرمان موتور، فوتون تونلند ایران خودرو دیزل و آمیکو آسنا به بازار عرضه خواهند کرد که البته هنوز جزئیاتی از این خودرو نیز منتشر نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*