واکسن کرونا

شرکت بیونتک پس از واکسن کرونا به دنبال ساخت واکسن سرطان است

یکی از بنیانگذاران شرکت بیونتک اعلام کرد پس از موفقیت در ساخت واکسن کرونا اکنون قصد داریم به صورت جدی روی تولید واکسن سرطان تمرکز کنیم.

تورجی، یکی از بنیانگذاران شرکت بیونتک که طی ساخت واکسن کرونا فایزر به شهرت زیادی دست یافت اخیرا اعلام کرد این شرکت پس از اینکه توانست در توسعه واکسن کرونا به موفقیت برسد، اکنون به دنبال تولید واکسن سرطان است.

جزئیات ساخت واکسن سرطان توسط بیونتک

واکسن کرونا

تورجی در ادامه گفته‌های خود بیان کرد این شرکت قصد دارد تحقیقات قبلی در حوزه تولید واکسن سرطان را با جدیت بیشتری ادامه دهد. وی افزود در ساخت واکسن کرونا از روش mRNA استفاده شده است و همین روش را برای سرطان نیز استفاده خواهیم کرد. این هم‌بنیانگذار بیونتک تاکید کرد یکی از اهداف اصلی وی برای تاسیس این شرکت ساخت واکسنی برای بیماری سرطان بوده است.

شرکت بیونتک قصد دارد همانند واکسن کرونا از طریق فناوری mRNA به سیستم ایمنی بدن آموزش دهد تا بتواند تومورهای سرطانی را شناسایی کرده و در همان مراحل اولیه رشد تومور با آنها مقابله کند. همانطور که تورجی بیان کرد این اولین باری نیست که برای تولید واکسن سرطان از روش mRNA استفاده می‌شود و در گذشته نیز شاهد توسعه چنین واکسن‌هایی بوده‌ایم.

تورجی در ادامه گفته‌های خود بیان کرد در حال حاضر زمان پایان فاز نخست تولید واکسن بیماری سرطان قابل پیش‌بینی نیست، اما طی 2 سال آینده مدل‌های اولیه واکسن‌های سرطان با کارایی بالا تولید خواهند شد و آنها را روی انسان آزمایش خواهیم کرد. وی در پایان خاطرشنان کرد تجربیات ساخت واکسن کرونا باعث شده است تا بتوانیم با راهکارهای سریع‌تری واکسن‌های جدید را توسعه دهیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این کرونا و درمان کنن حالا تموم شه