گوشی موبایل لنوو A5000 با دو قیمت متفاوت در روسیه و هند معرفی شد

یکی از سیاست های اصلی کمپانی های چینی ، عرضه محصولات ارزان قیمت و مقرون به صرفه است.شرکت چینی لنوو هم از این قائده مستثنی نیست و تا کنون محصولات بسیاری را با همین سیاست فروش روانه بازار کرده است.لنوو بتازگی گوشی میان رده جدید را با نام A5000 معرفی کرده است.نکته جالب در مورد این اسمارت فون قیمت متفاوت آن در دو کشور هند و روسیه است.لنوو این گوشی را دیروز در روسیه با قیمت ۲۲۷ دلار و امروز در هندوستان با قیمت ۱۶۲ معرفی کرده است.

گوشی موبایل A5000 لنوو ، دارای نمایشگری ۵ اینچی HD است که به همراه یک باتری غول آسای ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌تواند برای آن‌هایی که از عملکرد باتری اسمارت‌فون‌شان رضایت ندارد، خبری خوش حال کننده باشد.

Lenovo-A5000-1

نکته جالب در رابطه با این مدل بهره گیری از فناوری IPS در ساخت نمایشگر آن است که توسط یک پوشش نانویی احاطه شده و همین امر موجب شده است تا این مدل در برابر پاشیده شدن آب مقاوم باشد.

این اسمارت فون از پردازنده چهار هسته‌ای MT6582 ساخت کمپانی مدیاتک بهره می‌برد و فرکانس هر یک از هسته‌هایش بر روی ۱.۳ گیگاهرتز تنظیم شده است. از دیگر مشخصات سخت افزاری این مدل می‌توان به رم یک گیگابایتی و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی‌اش اشاره داشت که البته از طریق کارت حافظه قابل ارتقا است. لنوو A5000 از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اصلی به همراه فلاش LED و یک نمونه ۲ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری به صورت سلفی نیز بهره مند است.

Lenovo-A5000-3

با اینکه مدت‌هاست گوگل نسخه پنجم از سیستم عامل محبوبش را منتشر کرده اما لنوو تصمیم گرفته تا چهره این مدل را با اندروید ۴.۴ کیت‌کت تزیین کند که در نوع خود جالب است. البته خبرهایی از عرضه اندروید ۵ برای آن نیز به گوش می‌رسد.

Lenovo-A5000-2

لنوو A5000 با وزن ۱۵۰ گرمی،  ضخامتی یک سانتی‌متری و پشتیبانی از دو سیم کارت با قیمت ۲۲۷ دلار در روسیه و ۱۶۲ دلار در هند به زودی روانه بازار خواهد شد.هنوز علت تفاوت قیمت ۶۵ دلاری گوشی Lenovo A5000 در این دو کشور مشخص نشده است !

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*