بهترین گوشی های پایین رده

بهترین گوشی های پایین رده سال 1399 از نگاه گجت نیوز

در این ویدیو با بهترین گوشی های پایین رده 1399 موجود در بازار آشنا می‌شوید تا بتوانید انتخاب بهتری در هنگام خرید یک موبایل ارزان و اقتصادی داشته باشید.

با توجه به افزایش قیمت گوشی های پرچمدار به بالای هزار دلار و از طرف دیگر با وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم ایران و قیمت بالای دلار، این روزها گوشی های پایین رده، ارزان قیمت و اقتصادی محبوبیت دو چندانی پیدا کرده‌اند و قشر عظیمی از مردم به دنبال خرید یکی از گوشی های این دسته هستند. گوشی‌هایی که قیمت کمتر از 4-5 میلیون تومان دارند، از نظر مشخصات و امکانات قابل مقایسه با گوشی های پرچمدار و گران قیمت نیستند، اما حتی این رده از گوشی‌ها نیز پیشرفت خوبی کرده‌اند و می‌توانند به نیازهای بسیاری از کاربران پاسخ بگویند.

در این مطلب قصد داریم با یک ویدیو پنج مورد از بهترین گوشی های پایین رده عرضه شده در سال 1399 را به انتخاب گجت نیوز به شما معرفی کنیم. پس اگر می‌خواهید یک گوشی اقتصادی و ارزان قیمت بخرید، این ویدیو را از دست ندهید تا با تماشای آن بتوانید انتخاب بهتری در هنگام خرید کردن داشته باشید. در این ویدیو، پنج موبایل در لیست بهترین گوشی های پایین رده سال 99 قرار گرفته‌اند که شامل گزینه‌های زیر می‌شوند:

1. شیائومی ردمی نوت 9قیمت فعلی: حدود 4 میلیون و 300 هزار تومان

2. سامسونگ گلکسی ای 21 اسقیمت فعلی: حدود 4 میلیون و 500 هزار تومان

3. شیائومی ردمی نوت 9 اسقیمت فعلی: حدود 5 میلیون تومان

4. شیائومی پوکو ام 3قیمت فعلی: حدود 4 میلیون و 50 هزار تومان

5. موتورولا وان فیوژنقیمت فعلی: حدود 4 میلیون و 700 هزار تومان

در ادامه با یک ویدیو نگاهی به مشخصات و ویژگی‌های این پنج گوشی انداخته‌ایم تا بیشتر با آنها آشنا شوید. نظر شما درباره بهترین گوشی های پایین رده سال 99 چیست و فکر می‌کنید چه گوشی دیگری می‌توانست در این لیست قرار بگیرد؟

معرفی بهترین گوشی های پایین رده 1399