شیائومی می 11 اولترا

دوربین شیائومی می 11 اولترا رکورد DxOMark را شکست!

با توجه به گزارشی که از سایت DxOMark منتشر شد، گوشی شیائومی می 11 اولترا – Xiaomi Mi 11 Ultra دارای بهترین دوربین در بین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار است.

همانطور که می‌دانید سایت DxOMark یک سایت کاملا معتبر و رسمی است، پس از معرفی گوشی هوشمند Mi 11 Ultra این سایت تصمیم گرفت تا دوربین این دستگاه را بررسی کند. امروز DxOMark امتیازهای دوربین پرچمدار جدید کمپانی چینی را منتشر کرد، این دستگاه توانست با کسب 4 امتیاز بیشتر از گوشی +Huawei Mate 40 Pro در صدر جدول بهترین دوربین گوشی‌های هوشمند قرار بگیرد. ناگفته نماند که امتیاز کلی کسب شده توسط دوربین گوشی می 11 اولترا 143 است.

شیائومی می 11 اولترا

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، این گوشی جدید توانسته است که در بخش عکس‌برداری امتیاز 148، در بخش بزرگنمایی امتیاز 100 و در بخش فیلم‌برداری امتیاز 117 را کسب کند. این در حالی است که گوشی هواوی میت 40 پرو پلاس در این بخش‌ها به ترتیب امتیاز 144، 98 و 115 را به دست آورده است.

لازم به ذکر است که پرچمدار سامسونگ یعنی گوشی Galaxy S21 Ultra چندی پیش امتیاز 121 را به دست آورد و با توجه به این موضوع گوشی شیائومی می 11 اولترا و پرچمدار سامسونگ در بخش دوربین با هم تفاوت‌های بسیاری دارند.