سیستم مورد نیاز بازی اسکارلت نکسوس

سیستم مورد نیاز بازی اسکارلت نکسوس – Scarlet Nexus

بازی Scarlet Nexus یکی از عناوین نقش آفرینی مورد انتظار سال است. مشخصات فنی سیستم مورد نیاز بازی اسکارلت نکسوس را در ادامه مطالعه نمایید.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی اسکارلت نکسوس نسبتا منطقی است و با یک سخت افزار متوسط هم می‌توانید آن را اجرا کنید اما برای دستیابی به بالاترین تنظیمات گرافیکی، به سیستم قدرتمندی نیازمند هستید.

بازی Scarlet Nexus یکی از عناوین مورد انتظار شرکت باندای نامکو (Bandai Namco) است که از لحظه معرفی، طرفداران زیادی پیدا کرد و به نظر می‌رسد به اثر قابل توجهی تبدیل شود. این بازی که از زاویه دوربین سوم شخص بهره می‌برد، بازیکنان را به یک جهان موازی در آینده می‌برد، جایی که تکنولوژی پیشرفت چشمگیری داشته و با ماده‌های پیدا شده در مغز انسان، یک نسل جدید به وجود آمده که قدرت‌های فرا انسانی دارد. در این میان، یک گروه خاص (Other Suppression Force)، این انسان‌های پیشرفته را استخدام می‌کند تا از آن‌ها در مبارزه با موجوداتی به نام دیگران (The Others) استفاده کند.

سیستم مورد نیاز بازی اسکارلت نکسوس

کسانی که می‌خواهند بازی را با تنظیمات پایین اجرا کنند، به یک پردازنده Core i5-3470، شش گیگابایت رم و یک کارت گرافیک جی تی ایکس 780 نیازمند خواهند بود. با اینکه رسما اعلام نشده، اما با چنین سیستم احتمالا نرخ 30 فریم بر ثانیه را در کنار رزولوشن 1080p دریافت خواهید کرد. اما کسانی که می‌خواهند بالاترین نرخ فریم را از بازی بگیرند و آن را با بالاترین تنظیمات گرافیکی اجرا کنند، حداقل به یک پردازنده Core i7-6600، هشت گیگابایت رم و یک کارت گرافیک جی تی ایکس 970 نیازمند خواهید بود. مشخصات مورد نیاز کامل بازی را در ادامه مطالعه کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی اسکارلت نکسوس

– سیستم عامل: ویندوز 10 (نسخه 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i5-3470 @ 3.20GHz / ای ام دی FX-8350
– حافظه رم: 6 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 760 / ای ام دی Radeon HD 7970
– حافظه ویدیویی (VRAM): دو گیگابایت (انویدیا) / سه گیگابایت (ای ام دی)
– فضای هارد دیسک: 50 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه 11
– کارت صدا: سازگار با دایرکت ایکس

سیستم مورد نیاز بازی اسکارلت نکسوس

سیستم پیشنهادی بازی Scarlet Nexus

– سیستم عامل: ویندوز 10 (نسخه 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i7-6600U @ 2.60GHz / ای ام دی Ryzen 5 2600X
– حافظه رم: 8 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 970 / ای ام دی Radeon R9 290X
– حافظه ویدیویی (VRAM): چهار گیگابایت
– فضای هارد دیسک: 50 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه 12
– کارت صدا: سازگار با دایرکت ایکس
–توصیه می‌شود بازی را بر روی حافظه اس اس دی نصب کنید

همان طور که مشاهده کردید، سیستم مورد نیاز بازی نزدیک به آثاری همچون وست لند 3 (Wasteland 3) و نسخه بازسازی رزیدنت اویل 3 (Resident Evil 3) است، اگر رایانه یا لپ تاپ شما توانایی اجرای آن آثار را دارد، در رابطه با این بازی نیز مشکلی نخواهید داشت.

بازی Scarlet Nexus در تاریخ 25 ژوئن 2021 (4 تیر 1400) برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، رایانه‌های شخصی، ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*