شیائومی می اسمارت پروژکتور 2 پرو

شیائومی از می اسمارت پروژکتور 2 پرو رونمایی کرد

می اسمارت پروژکتور 2 پرو – Mi Smart Projector 2 Pro تازه‌ترین ویدیو پروژکتور شیائومی است که با قیمتی چهار رقمی عرضه می‌شود.

این دستگاه می‌تواند تصاویر را با حداکثر روشنایی 1300 نیت و سایز 60 تا 120 اینچ نمایش دهد. شیائومی می اسمارت پروژکتور 2 پرو دارای رزولوشن 1080p است و از HDR10 پشتیبانی می‌کند.

موقعیت صحیح تصویر روی صفحه به لطف وجود یک دوربین، به طور خودکار از هر چهار طرف تنظیم می‌شود. سنسور ToF نیز ظرف چند ثانیه، فوکوس را تنظیم خودکار می‌کند.

پروژکتور هوشمند شیائومی با Android TV 9.0 کار می‌کند و Netflix از قبل روی آن نصب شده است. شما می‌توانید اپ‌های سایر سرویس‌های استریم را نیز اجرا کنید؛ اما برای نتفلیکس دکمه‌های اختصاصی روی ریموت کنترل دارید.

قدرت پردازش دستگاه، متکی به تراشه Amlogic T972-H (با چهار هسته A55 و پردازنده گرافیکی Mali-450 MP5) است؛ ضمن اینکه 16 گیگ حافظه eMMC دارد.

از درگاه‌های ارتباطی این پروژکتور باید به یک HDMI 2.0، یک HDMI ARC، یک ورودی AV و دو USB 2.0 اشاره کنیم. البته اگر حوصله سیم و کابل را ندارید، می‌توانید از قابلیت Chromecast استفاده کنید.

شیائومی می اسمارت پروژکتور 2 پرو

اتصال به اینترنت نیز با درگاه Ethernet برقرار می‌شود؛ اما راه جایگزین، اتصال بی‌سیم به Wi-Fi 5 است. این به شما امکان استفاده از گوگل اسیستنت برای کنترل گجت های هوشمند خانگی را می‌دهد.

پروژکتور هوشمند شیائومی دو اسپیکر 10 وات هم دارد که از Dolby Audio و DTS-HD پشتیبانی می‌کنند. البته اگر می‌خواهید از اسپیکر خارجی استفاده کنید، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و S/PDIF در دسترس شماست. دستگاه ابعاد 215 در 201 در 143 میلی‌متری دارد و وزنش به 3.7 کیلوگرم می‌رسد.

شیائومی می اسمارت پروژکتور 2 پرو

قیمت شیائومی می اسمارت پروژکتور 2 پرو 1000 یورو است؛ اما نخستین خریداران از تخفیف 100 یورویی بهره‌مند خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*