گوشی گلکسی F12

مشخصات اصلی گوشی گلکسی F12 و گلکسی F02s فاش شد

گوشی گلکسی Galaxy F12 – F12 و گلکسی Galaxy F02s – F02s در تاریخ 5 آوریل (16 فروردین) معرفی خواهند شد، امروز مشخصات اصلی این دو دستگاه در Flipkart در دسترس کاربران قرار گرفت.

در ماه اکتبر سال گذشته، سامسونگ گوشی Galaxy F41 را به عنوان اولین دستگاه از سری گلکسی اف معرفی کرد، همانطور که می‌دانید این دستگاه در واقع نسخه ارتقا یافته گوشی گلکسی ام M31 بود. از تفاوت‌های نسخه ارتقا یافته این دستگاه می‌توان به کیفیت بهتر دوربین‌های پشت دستگاه و اضافه شدن رنگ سبز اشاره کرد. ناگفته نماند که چندی پیش گوشی گلکسی F62 در هند معرفی و عرضه شد و پس از مدتی این دستگاه با نام Galaxy M62 وارد بازار جهانی شد.

بر اساس اطلاعاتی که توسط Flipkart منتشر شد، سامسونگ قصد دارد تا در تاریخ 5 آوریل (16 فروردین) دو گوشی گلکسی F12 و گلکسی F02s را معرفی کند.

سامسونگ گلکسی F02s

با توجه به اطلاعات منتشر شده در Flipkart، غول فناوری کره جنوبی قصد دارد تا گوشی هوشمند جدید خود را به یک صفحه نمایش تخت 6.5 اینچی با کیفیت +HD و طراحی ناچ Infinity-V مجهز کند، به علاوه گفته می‌شود که گوشی Galaxy F02s بدون حسگر اثر انگشت و با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی وارد بازار خواهد شد.

گوشی گلکسی F12

در قسمت پشتی این دستگاه یک ماژول دوربین مستطیل شکل وجود دارد و سه دوربین و یک فلش LED در آن قرار گرفته‌اند، همچنین انتظار می‌رود که دوربین اصلی این دستگاه به سنسور 13 مگاپیکسلی مجهز شده باشد. با توجه به مشخصات این دستگاه، برخی از کاربران بر این باورند که سامسونگ قدرت سخت‌افزاری گوشی گلکسی F02s را توسط پردازنده Snapdragon 450 تامین خواهد کرد، به علاوه این گوشی هوشمند نسخه ارتقا یافته Galaxy A02s و Galaxy M02s خواهد بود.

سامسونگ گلکسی F12

گوشی گلکسی اف 12 نیز از یک نمایشگر 6.5 اینچی با کیفیت +HD و طراحی ناچ Infinity-V بهره می‌برد، صفحه نمایش این گوشی هوشمند از نرخ تازه سازی 90 هرتزی پشتیبانی می‌کند. ماژول دوربین پنل پشتی این دستگاه مربعی شکل بوده و شامل یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی (Samsung GM2) و سه دوربین دیگر است.

گوشی گلکسی F12

بر خلاف گوشی گلکسی F02s، سامسونگ این دستگاه را به حسگر اثر انگشت فیزیکی (قرار گرفته در کنار دستگاه) مجهز کرده است، همچنین این گجت از پورت USB-C و جک 3.5 میلی متری پشتیبانی خواهد کرد. متاسفانه اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه در دسترس نیست و گفته می‌شود که گوشی Galaxy F12، نسخه ارتقا یافته گوشی Galaxy A12 و Galaxy M12 خواهد بود.