سیستم مورد نیاز بازی آدورلد: سول استورم

سیستم مورد نیاز بازی آدورلد: سول استورم – Oddworld: Soulstorm

تنها چند روز تا انتشار بازی Oddworld: Soulstorm باقی مانده است؛ مشخصات فنی سیستم مورد نیاز بازی آدورلد: سول استورم را در ادامه مطالعه کنید.

سیستم مورد نیاز بازی آدورلد: سول استورم نسبتا متعادل است و آن را با یک سخت افزار متوسط هم می‌توانید به خوبی اجرا کنید. سیستم پیشنهادی بازی هم چندان بالا نیست.

از آنجایی که نسخه پلی استیشن 5 این اثر برای مشترکان سرویس پلی استیشن پلاس تا انتهای ماه آوریل، رایگان است، احتمالا اکثر مخاطبان بازی، آن را بر روی کنسول جدید سونی تجربه خواهند کرد. با این حال، اگر از کسانی هستید که بر روی رایانه‌های شخصی بازی می‌کنند، در ادامه می‌توانید سیستم مورد نیاز این اثر پلتفرمر را مطالعه کنید و همان طور که بالاتر هم اشاره شد، در این زمینه با مشکل خاصی رو به رو نخواهید بود.

سیستم مورد نیاز بازی آدورلد: سول استورم

بازی Oddworld: Soulstorm دنباله نسخه نیو ‘ان’ تیستی (New ‘n’ Tasty) است که در سال 2014 منتشر شد و همانند آن، یک اثر ساید اسکرولینگ دو و نیم بعدی به حساب می‌آید. در این قسمت، ایب (Abe) وارد میدان می‌شود تا مردمش را از برده‌داری نجات دهد. بازی از یک سیستم ساخت و ساز جدید استفاده می‌کند و قابلیت شخصی سازی اسلحه‌ها را هم دارید.

برای اجرای بازی با پایین‌ترین تنظیمات، به یک پردازنده چهار هسته‌ای، هشت گیگابایت رم و یک کارت گرافیک جی تی ایکس 760 نیازمند هستید که قابل قبول است و تقریبا با یک لپ تاپ متوسط هم می‌توان آن را به خوبی تجربه کرد. اما سیستم پیشنهادی بازی هم نسبتا مناسب بوده و با عناوین روز بازار فاصله دارد. برای اجرای بازی به شکل ایده آل و با بالاترین رزولوشن، به یک پردازنده چهار هسته‌ای (با فرکانس پردازنده 2.3 گیگاهرتز)، شانزده گیگابایت رم و یک کارت گرافیک جی تی ایکس 970 نیازمند خواهید بود.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی آدورلد: سول استورم

– سیستم عامل: ویندوز 7 / 8.1 / 10 (نسخه‌های 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل، چهار هسته‌ای با فرکانس پردازنده 1.7 گیگاهرتز
– حافظه رم: 8 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 670 / ای ام دی Radeon HD 7970
– فضای هارد دیسک: 10 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه 11
– کارت صدا: سازگار با دایرکت ایکس

سیستم مورد نیاز بازی آدورلد: سول استورم

سیستم پیشنهادی بازی Oddworld: Soulstorm

– سیستم عامل: ویندوز 10 (نسخه 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل، چهار هسته‌ای با فرکانس پردازنده 2.3 گیگاهرتز (همانند Core i5-8259U)
– حافظه رم: 16 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 970 / ای ام دی R9 390 / ای ام دی R9 290X
– فضای هارد دیسک: 10 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه 11
– کارت صدا: سازگار با دایرکت ایکس

توسعه این بازی از سال 2016 آغاز گشت و قرار بود در اواخر سال 2017 منتشر شود اما با تاخیر رو به رو شد و در نهایت به سال 2021 انتقال یافت. این بازی با توجه به موفقیت‌های نسخه پیشین، بودجه بالاتری دریافت کرد و اگر همان چند سال پیش عرضه می‌شد، شاید موفقیت بالاتری بدست می‌آورد اما حالا کاملا مشخص است که از نظر گرافیکی، حرفی برای گفتن ندارد و باید دید این مسئله در عملکرد آن تاثیر می‌گذارد یا خیر.

این بازی در تاریخ 6 آوریل 2021 (17 فروردین 1400) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی انتشار خواهد یافت. ناگفته نماند که نسخه کامپیوتری بازی در انحصار فروشگاه اپیک گیمز است.

آیا منتظر بازی Oddworld: Soulstorm هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*