سیستم مورد نیاز بازی اوت رایدرز

سیستم مورد نیاز بازی اوت رایدرز – Outriders

مدت زمان زیادی تا انتشار بازی Outriders باقی نمانده است؛ مشخصات فنی سیستم مورد نیاز بازی اوت رایدرز را در ادامه مطالعه کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی اوت رایدرز نسبتا متعادل است و آن را با یک سخت افزار متوسط هم می‌توانید اجرا کنید اما برای دریافت بالاترین رزولوشن، به سیستم قدرتمندی نیازمند هستید.

بازی Outriders اثر جدید استودیوی پیپل کن فلای (People Can Fly) است که آثاری همچون بولت استورم (Bulletstorm) و گیرز آف وار: جاجمنت (Gears of War: Judgment) را در کارنامه دارد. این بازی شوتر سوم شخص، از عناصر نقش آفرینی نیز بهره می‌گیرد و دارای چهار کلاس مختلف است که ویژگی‌های خاصی دارند و بازیکنان با توجه به سلیقه و سبک بازی خود، هر کدام از آن‌ها را می‌توانند انتخاب کنند. بازی دارای اسلحه‌های متنوعی است و قابل سنگرگیری هم در آن وجود دارد. از مکانیک‌های جالب بازی این است که سلامتی شخصیت شما تنها در صورتی بازیابی می‌شود که دشمنان را نابود کنید یا حداقل به آن‌ها آسیب وارد نمایید. همچنین با پیشرفت در مراحل، دشمنان قوی‌تر می‌شوند و هر چه قدر با دشمنان قوی‌تری رو به رو شوید، لوت (تجهیزات) بهتری دریافت می‌کنید.

سیستم مورد نیاز بازی اوت رایدرز

حداقل سیستم مورد نیاز بازی، تقریبا نزدیک به دیگر عناوین این روزهای بازار است و با یک پردازنده Core i5-3470، هشت گیگابایت رم و یک کارت گرافیک جی تی ایکس 750 می‌توانید آن را اجرا کنید اما رزولوشن دریافتی چندان مناسب نیست و بالاتر از 720p نمی‌رود. با این حال، نرخ 60 فریم بر ثانیه را دریافت می‌کنید که اتفاق خوبی است و احتمالا با ایجاد تغییرات مختلف، می‌توانید رزولوشن را تا 1080p برسانید، اما به شرطی که مشکلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه نداشته باشید.

کسانی هم که می‌خواهند بازی را به شکل ایده آل تجربه کنند، باید حداقل یک پردازنده Core i7-7700، شانزده گیگابایت رم و یک کارت گرافیک جی تی ایکس 1070 داشته باشند. اگر احیانا این کافی نیست و می‌خواهید رزولوشن 2160p را بگیرید، به سخت افزار قوی‌تری هم نیازمند هستید، از جمله یک کارت گرافیک RTX 3080 که در حال حاضر قیمتی نجومی در بازار دارد.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی اوت رایدرز

– سیستم عامل: ویندوز 10 (نسخه 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i5-3470 @ 3.20GHz / ای ام دی FX-8350
– حافظه رم: 8 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 750 Ti / ای ام دی Radeon R9 270x
– فضای هارد دیسک: 70 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه 11
– کارت صدا: سازگار با دایرکت ایکس
– رزولوشن دریافتی: 720p

سیستم مورد نیاز بازی اوت رایدرز

سیستم پیشنهادی بازی Outriders

– سیستم عامل: ویندوز 10 (نسخه 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i7-7700 @ 3.60GHz / ای ام دی Ryzen 5 2600x
– حافظه رم: 16 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 1070 / ای ام دی Radeon RX Vega 56
– حافظه ویدیویی (VRAM): هشت گیگابایت
– فضای هارد دیسک: 70 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه 12
– کارت صدا: سازگار با دایرکت ایکس
– رزولوشن دریافتی: 1080p

سیستم مورد نیاز بازی اوت رایدرز

سیستم پیشنهادی برای 4K

– سیستم عامل: ویندوز 10 (نسخه 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i7-10700K @ 3.80GHz / ای ام دی Ryzen 7 3700x
– حافظه رم: 16 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce RTX 3080 / ای ام دی RX 6800XT
– حافظه ویدیویی (VRAM): ده گیگابایت
– فضای هارد دیسک: 70 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه 12
– کارت صدا: سازگار با دایرکت ایکس

توسعه این بازی از سال 2015 آغاز شد و انتشار آن بر عهده شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) است. پس از انتشار ویدیوی معرفی اثر، بسیاری از تحلیلگران به شباهت بیش از حد گیم پلی آن به عناوین لایو سرویس همانند دستینی 2 (Destiny 2) و دویژن (Tom Clancy’s The Division) اشاره داشتند اما استودیوی سازنده ضمن تکذیب لایو سرویس بودن بازی (عناوینی که دارای بخش خرید درون برنامه‌ای هستند)، اعلام کرده که این بازی پایان هم دارد. نسخه آزمایشی اوت رایدرز در ماه فوریه 2021 عرضه شد و بیش از 2 میلیون مخاطب داشت که نشان از محبوبیت بالای این عنوان دارد.

همچنین مطالعه کنید:

سیستم مورد نیاز بازی It Takes Two

بازی Outriders در تاریخ 1 آوریل 2021 (12 فروردین 1400) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس منتشر می‌شود. کسانی که مشترک سرویس ایکس باکس گیم پس (Game Pass) هستند، می‌توانند این اثر را به صورت رایگان تجربه کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*