گوشی ردمی 20 ایکس

پوستر تبلیغاتی گوشی ردمی 20 ایکس اطلاعات جدیدی را فاش کرد

به تازگی شایعه‌هایی مبنی بر معرفی و عرضه گوشی ردمی 20 ایکس – Redmi 20X منتشر شده و امروز ردمی با انتشار یک پوستر تبلیغاتی این شایعه‌ها را تایید کرد.

همانطور که می‌دانید برند ردمی (Redmi) متعلق به شرکت شیائومی بوده و قصد دارد که یک گوشی هوشمند جدیدی به نام Redmi 20X را به بازار عرضه کند. این گجت هوشمند جدید قرار است که جایگزین گوشی Redmi 10X شود، همچنین این احتمال وجود دارد که این دستگاه جدید مانند نسخه قبلی خود در خرداد ماه به بازار عرضه شود.

گوشی ردمی 20 ایکس

تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید پوستر تبلیغاتی گوشی Redmi 20X بوده که در برنامه Weibo منتشر شده است. این تصویر طراحی گوشی را به ما نشان می‌دهد و با توجه به پوستر تبلیغاتی این دستگاه، گوشی ردمی 20 ایکس در چهار رنگ مشکی، نقره‌ای، آبی و سبز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین تایید شده است که این گوشی جدید به شبکه ارتباطی 5G، صفحه نمایش 90 هرتزی و دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. کاربران می‌توانند با پرداخت 152 دلار نسخه پایه این گوشی را که به حافظه داخلی 128 گیگابایتی و 4 گیگابایت رم مجهز شده است، خریداری کنند.

بر اساس شایعه‌های منتشر شده، قدرت سخت افزاری گوشی Redmi 20X توسط پردازنده تولید شده شرکت MediaTek یعنی Dimensity 700 تامین می‌شود. صفحه نمایش استفاده شده در این گوشی دارای اندازه 6.5 اینچی از نوع LCD با کیفیت +FHD است، ردمی این دستگاه را به حسگر اثر انگشت جانبی، درگاه microSD و دوربین سه گانه مجهز کرده است. لازم به ذکر است که دوربین سلفی این دستگاه از سنسور 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد و انرژی این گوشی توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود، کاربران می‌توانند با استفاده از شارژر 18 واتی باتری این گوشی هوشمند را شارژ کنند. انتظار می‌رود که گوشی Redmi 20X با سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 12 در دسترس کاربران قرار بگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*