ای دیتا XPG GAMMIX S70 BLADE

ای دیتا SSDهای XPG GAMMIX S70 BLADE را برای ارائه نهایت سرعت معرفی کرد

ای دیتا SSDهای XPG GAMMIX S70 BLADE را معرفی کرد. این حافظه‌های جدید برای سیستم‌های حرفه‌ای که به سرعتی برق آسا نیاز دارند طراحی شده‌اند.

شرکت ADATA با یک خانواده جدید از درایوهای SSD وارد میدان می‌شود. سری جدید حافظه‌های XPG GAMMIX S70 BLADE برای سیستم‌های حرفه‌ای که به سرعتی برق آسا نیاز دارند.

شرکت ADATA محصولات گیمینگ و رده بالای خود را با نام تجاری XPG عرضه می‌کند؛  XPG GAMMIX S70 BLADE هم محصول جدید این برند است که شامل درایوهای SSD نوع M.2 2280 است. این خانواده از گذرگاه تازه وارد PCI-E 4.0 x4 پشتیبانی کرده و برای سیستم‌های گیمینگ، رندرینگ و حتی سیستم‌هایی با شبکه‌های سریع نظیر 5G مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معرفی SSDهای XPG GAMMIX S70 BLADE توسط ای دیتا

درایوهای XPG GAMMIX S70 BLADE را می‌توانید در لپ تاپ و انواع کامپیوترها نصب کنید. این خانواده دارای یک پوشش حرارت گیر آلومینیومی است که به خوبی با تراشه‌ها جفت شده و در عملکردهای سنگین مانع از گلوگاه حرارتی می‌شود. امکان نصب حافظه‌های GAMMIX S70 BLADE در لپ تاپ‌های Intel Evo قابل استفاده است. GAMMIX S70 BLADEها با ظرفیت حداکثر 2 ترابایت وارد بازار شده و از NVMe 1.4 پشتیبانی می‌کنند.

ای دیتا XPG GAMMIX S70 BLADE

ای دیتا در این خانواده از تراشه‌های نیمه هادی سه بعدی NAND Flash استفاده کرده و آنها دارای بافر DRAM Cache و کش Dynamic SLC هستند. بیشینه سرعت خواندن و نوشتن متوالی سری S70 به ترتیب 7400 و 6400 مگابایت در ثانیه است. پشتیبانی از RAID Engine، محافظت از داده End-to-End (E2E)، رمزگذاری AES 256-bit و فناوری تصحیح خطا از جمله دیگر ویژگی‌های SSDهای تازه وارد XPG به شمار می‌روند.

شرکت ای دیتا حافظه‌های XPG GAMMIX S70 BLADE را با 5 سال وارانتی همراه کرده است که نشان از تضمین طول عمر بالای آنها در بخش خواندن و نوشتن (TBW) است. این مدل به زودی با گارانتی آونگ در بازار ایران عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*