نسل جدید سانگ یانگ رکستون G4

نسل جدید سانگ یانگ رکستون G4 وارد بازار می‌شود

شرکت رامک خودرو قصد دارد به‌زودی نسخه جدید و بنزینی سانگ یانگ رکستون G4 را با قیمت و مشخصات فنی اعلام شده در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

به تازگی آگهی‌های جدید برای سانگ یانگ رکستون G4 در فضای مجازی به انتشار رسیده است که از ورود نسل جدید این خودرو به بازار خبر می‌دهد. بر اساس جدیدترین اخبار، رامک خودرو بعد از به انجام رساندن تعهدات خود با عرضه تیوولی‌های جدید، اکنون به‌ سراغ پاسخ به تعهدات سانگ یانگ رکستون G4 رفته و این شاسی بلند دو دیفرانسیل آفرودی را به‌ همان روش برای تحویل حواله داران این خودرو آماده کرده است. طبق اظهارات یکی از نمایندگی‌های رامک خودرو، این شرکت تاکنون شرایط فروشی را برای نسل جدید رکستون G4 اعلام نکرده و تنها تعدادی از حواله داران این خودرو با اعلام آمادگی شرکت برای تحویل رکستون ، آگهی‌های جدید را برای رکستون منتشر کرده‌اند. عده‌ای از مشتریان سانگ یانگ رکستون G4 فروش خودروهایشان را به نمایندگی‌ها سپرده‌اند. هم‌اکنون حواله داران خودرو رکستون G4، خودروهای خود را با قیمتی در محدوده 2 میلیارد و 800 میلیون تومان تا 3 میلیارد برای فروش گذاشته‌اند.

نسل جدید سانگ یانگ رکستون G4

شرکت رامک خودرو در سال گذشته اتومبیل سانگ یانگ تیوولی‌ فیس لیفت را با مدل 1399 به بازار عرضه نمود. انتظار می‌رود که در سال جدید نیز فرآیند عرضه تیوولی‌های فیس لیفت ادامه پیدا کند و تعهدات معوق این شرکت در بخش تیوولی به اتمام برسد. از این رو احتمال می‌رود که در آینده نه‌چندان دور شرکت رامک خودرو چنین رویکردی را برای سانگ یانگ رکستون G4 داشته باشد و این شاسی بلند را مجددا روانه بازار کند. در صورت ادامه‌دار بودن فرآیند عرضه رکستون G4 و اتمام تعهدات معوق این خودرو، فرآیند فروش نسل جدید خودرو رکستون آغاز خواهد شد.

معرفی نسل جدید سانگ یانگ رکستون G4

رکستون G4 بزرگ‌ترین محصول شرکت سانگ یانگ کره‌جنوبی محسوب می‌شود که با مدل 2017 به بازار جهانی عرضه شده است. این خودرو در رده شاسی بلندهای متوسط قرار می‌گیرد که البته از نظر ابعاد از کراس اوورهای متوسط بزرگ‌تر است. با توجه به این که سانگ یانگ ساختار شاسی و اتاق مستقل را برای خودرو G4 درنظر گرفته است، این خودرو در جایگاه SUVهای واقعی قرار می‌گیرد و دارای قابلیت‌هایی برای سفرهای آفرودی است.

خودرو مذکور با دو پیشرانه بنزینی و دیزلی به بازار وارد می‌شود. با توجه به شرایط و قوانین بازار ایران، رامک خودرو رکستون را تنها در نسخه بنزینی عرضه می‌کند و به همین علت این خودرو تنها با پیشرانه دو لیتری GDi در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. سانگ یانگ رکستون G4 دارای توانی برابر با 222 اسب بخار و 350 نیوتن متر گشتاور است که جعبه دنده شش سرعته Aisin قدرت را به چرخ‌های جلو و عقب این SUV منتقل می‌کند. با توجه به قابلیت کمک سبک و سنگین می‌توان این خودرو را در رده شاسی بلند‌های آفرودی محسوب کرد.

نسل جدید سانگ یانگ رکستون G4

امکانات خودرو رکستون جی ۴

این خودرو دارای امکانات زیادی است که برای نمونه‌ای از آن‌ها می‌توان به رادار خطی، رادار نقطه کور، 9 کیسه هوای 3 نقطه‌ای، سیستم کنترل پایداری، ترمز اتوماتیک در مواقع اضطراری، سیستم ضد واژگونی، تودوزی چرم، رادار پیشگیری از تصادف با عابر پیاده، پشت آمپر نیمه دیجیتال با امکان انتخاب نوع طراحی گرافیکی، صندلی‌های جلو برقی با حافظه صندلی راننده، سرد کن صندلی‌های جلو، گرم‌کن صندلی‌های جلو و عقب، سنسور نور، سنسور باران، سیستم تهویه دوگانه، گرم‌کن فرمان، بخارزدایی هوشمند شیشه‌ها، رینگ‌های 20 اینچی، سانروف، سیستم تهویه ردیف سوم و کمپرسور کولر مستقل، شست‌و‌شوی اتوماتیک شیشه‌های جلو، زاپاس مشابه به لاستیک‌های اصلی، درب صندوق برقی، کروز کنترل، آینه وسط حساس به نور، اتوهلد، ترمز پارک برقی، دوربین 360 درجه، آینه‌های تاشو برقی، خروجی دو شاخه برقی 220V با توان 200W، تنظیم سه حالته وضعیت دیفرانسیل، آینه وسط حساس به نور، نور بالای اتوماتیک اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*