سیم کارت به دانش آموزان

وزیر ارتباطات از ارائه 10 میلیون سیم کارت به دانش آموزان خبر داد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد طرحی را در دستور کار قرار دادیم که طبق آن بسته های اینترنت رایگان و 10 میلیون سیم کارت به دانش آموزان اعطا خواهد شد.

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی گفتگوی آنلاین با رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ارائه 10 میلیون سیم کارت جدید و بسته‌های اینترنتی رایگان به دانش آموزان خبر داد. وی افزود بر اساس مصوبه اینترنت و کودک باید سیم کارت ویژه کودکان را ارائه دهیم که شماره‌دهی آن در اختیار اپراتورها قرار خواهد گرفت.

اعطای 10 میلیون سیم کارت به دانش آموزان

آذری جهرمی در ادامه بیان کرد سیم کارت دانش آموزی در دستور کار قرار گرفته و طبق آن 10 میلیون سیم کارت جدید و بسته های اینترنتی رایگان به دانش آموزان ارائه خواهد شد. وی افزود انتظار ما این است که کارها با جدیت بیشتری به انجام برسد تا در مدت باقی مانده از دولت شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان خاطرنشان کرد:

در سال گذشته سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پیگیر حمایت از آموزش مجازی و عدالت آموزشی بود که در کنار برگزاری کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و تصویب آئین نامه‌هایی که به پیشبرد اهداف کمک کند، بسیار مؤثر واقع شد. همچنین وظیفه ما خدمت‌رسانی است و اول و آخر دولت نمی‌شناسیم. ما همواره برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کنیم و پایان دولت معنا ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*