سامسونگ و ال جی

معاون قضایی دادستان کل: اجازه بازگشت سامسونگ و ال جی به ایران را نمی‌دهیم

معاون قضایی دادستان کل در مورد بازگشت سامسونگ و ال جی به بازار لوازم خانگی ایران گفت اجازه نمی‌دهیم این دو شرکت مجددا به بازار برگردند.

ال جی و سامسونگ که به عنوان دو شرکت بزرگ در حوزه لوازم خانگی محسوب می‌شوند، مدتی قبل به دلیل شرایط تحریمی از بازار ایران خارج شدند و اکنون که زمزمه‌هایی از لغو تحریم‌های آمریکا علیه ایران به گوش می‌رسد، خبرهایی از بازگشت این دو شرکت به بازار لوازم خانگی ایران مطرح شده است، اما معاون قضایی دادستان کل در این خصوص تاکید کرد اجازه نمی‌دهیم این دو شرکت مجددا به بازار برگردند.

عدم موافقت با بازگشت سامسونگ و ال جی به ایران

سعید عمرانی، معاون قضای دادستان کل کشور در پاسخ به این سوال که آیا با بازگشت شرکت سامسونگ و ال جی به بازار لوازم خانگی ایران موافقت می‌شود گفت این دو شرکت مردم را در شرایط سخت تحریمی تنها گذاشتند و در حوزه قضایی ما اجازه بازگشت این دو شرکت به بازار را نخواهیم داد. وی تاکید کرد به طور حتم امکان فعالیت برای این دو شرکت در ایران وجود نخواهد داشت.

معاون قضای دادستان کل کشور در ادامه با اشاره به اینکه شرکت‌های خارجی جایی در کشور ما ندارند بیان کرد:

از لحاظ حقوقی دو برند لوازم خانگی خارجی در شرایط سختی کشور را ترک کردند که البته اقدام خوبی بود؛ زیرا در صورت ادامه حضور و فعالیت آنها در ایران، هیچگاه شاهد پیشرفت فعلی کارخانه‌های ایرانی نبودیم. کارگران و مهندسان ایرانی نشان دادند به مراتب از رقبای خارجی خود عملکردی مبتنی بر دانش و قوی‌تری دارند. ما نیز در قوه قضائیه به هیچ یک از محصولاتی که نمونه داخلی دارد، اجازه ورود به کشور را نخواهیم داد و با متخلفان برخورد خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. سامسونگ و LG اگر فکر شماها بودند توی تحریم پا پس نمیکشیدند ،،، که با جاه طلبی این دو شرکت شما را توی تحریم تنها گذاشتند ،،، شرکت های با کیفیت دیگه هم هستند که کیفیت محصولات کمتر از این 2تا شرکت نیست ،، شرکت هایی که توی تحریم ها شما و مردم تنها نزاشتند ، این شرکت ها هم میتونستند مثل این 2تا شرکت LG و سامسونگ بازار و مردم ایران را ترک کنند ،،، شما فکر میکنید همین 2تا شرکت هست نترسید ، سرچ کنید ببینید چه شرکت های با کیفیت دیگه هست که توی تحریم ها عقب نشینی نکردند که حالا بخوان برگردند ،،، حالا دلت برای این 2تا شرکت تنگ شده ،، عقل و منطق میگه باج نده ، منت به پولش ،،،، میخوای بری پس برو برای همیشه …… یا علی

  2. …. دادستانی کل. خخخخخ

  3. فقط و فقط محصولات کره ای
    # نه به خرید لوازم بی کیفیت و آشغال ایرانی

  4. شما به اونجات خندیدی که کیفیت محصولات ایرانی از سامسونگ و ال جی بهتره
    تو خونه ی همین ..ها برین کلیه لوازم خانگیشون کره ای و ژاپنیه
    سام و جی پلاس فاتحه خوندن تو بازار،محصولاتشون فقط حداکثر یک ماه کار میکنه…برین شکایات مشتریشون رو ببینین…شما بازار انحصاری میخواین که خون مملکت رو مثل زالو بمکین…مثل صنعت کثیف خودروسازیتون…
    متاسفانه تو کشوری هستیم که همه چیز رو به ما دیکته میکنن و میگن ما دیکتاتور نیستیم
    من به شخصه بازم لوازم بخوام بخرم از بانه میخرم و سامسونگ میخرم و هیچ وقت پول به جنس ایرانی نمیدم

  5. فقط همین بود اینارو بندازن بیرون و حمایت از تولید داخل شکل بگیره مردم محصولات بی کیفیت داخل و بخرن

  6. شرکت های ( ال جی و سامسونگ ) افتخار مردم ایران هست و خواهد بود ⚘⚘⚘⚘
    این معاون … هنوز نمیدونه که مردم ایران از جنس های بنجل بی کیفیت ایرانی و چینی متنفرند و نمی خرند.