لنوو لیجن فون دوئل 2

لنوو لیجن فون دوئل 2 با فن و باتری دوقلو معرفی شد؛ نهایت قدرت گیمینگ!

پس از معرفی Legion Phone Duel در سال گذشته، حالا Lenovo از جانشین این گوشی گیمینگ رونمایی کرده است. لنوو لیجن فون دوئل 2 دارای فن خنک‌کننده دوقلو و مشخصات سطح بالاست.

امکانات برجسته‌ی این موبایل گیمینگ همگی به صورت جفتی هستند؛ زیرا علاوه بر دو توربو فن، لنوو لیجن فون دوئل 2 برخوردار از درگاه شارژ دوگانه، دو موتور خطی برای بازخورد هپتیک و دو جفت تریگر اولتراسونیک برای کنترل بهتر بازی‌هاست.

دوربین پاپ آپ جانبی نیز همچنان به قوت خود باقیست؛ اما این‌بار  با سنسور 44 مگاپیکسلی سامسونگ!

مشخصات Legion Phone Duel 2

اندازه صفحه نمایش آمولد گوشی، به 6.92 اینچ افزایش یافته؛ اما مانند لیجن فون دوئل نرخ رفرش 144 هرتز دارد و از  +HDR10 پشتیبانی می‌کند. همان رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (2460 در 1080) نیز حفظ شده است. البته این پنل، حالا حداکثر روشنایی 1300 نیت دارد.

با قرار داشتن دوربین سلفی در کناره دستگاه، حاشیه‌های نمایشگر متقارن هستند و به مکانی برای تعبیه اسپیکرهای استریو تبدیل شده‌اند.

به عنوان یک گوشی گیمینگ، لنوو لیجن فون دوئل 2 انواع دکمه‌های کنترل مجازی و فشاری را در خود گنجانده است: دو فورس تاچ‌پوینت روی نمایشگر، دو جفت تریگر اولتراسونیک در فریم کناری و یک جفت کلید خازنی در پنل عقب!

لنوو لیجن فون دوئل 2

طراحی پشت دستگاه هم بی‌نظیر است. دو بخش مربع شکل را می‌بینیم که برآمدگی دوربین، فن‌های خنک‌کننده و لوگوی RGB لیجن، آن‌ها را از هم جدا کرده‌اند.

مانند سال قبل، اجزای دوربین دوگانه را سنسورهای 16+64 مگاپیکسلی (اصلی و فوق عریض) تشکیل می‌دهند.

نحوه کارکرد دو فن هم به این ترتیب است که پایینی، هواوی داغ را مکیده و به سینک مسی هدایت می‌کند؛ همزمان، فن بالایی در نقش اگزوز ظاهر می‌شود. به ادعای کمپانی سازنده، بهره‌وری حرارتی در قیاس با نخستین لیجن فون تا 30 درصد بهبود یافته است.

 

اما پردازش سنگین در گوشی گیمینگ لنوو را تراشه اسنپدراگون 888 بر عهده دارد که با 12/16/18 گیگ رم و 256 یا 512 گیگ حافظه داخلی، یاری می‌شود.

ظرفیت باتری دستگاه به 5500 میلی آمپر ساعت می‌رسد که به دو سلول مساوی تقسیم شده است. شارژ از یک پورت USB-C با سرعت 65 وات انجام می‌شود؛ اما به لطف درگاه شارژ دوگانه می‌توانید سرعت را به 90 وات برسانید. این یعنی فول شارژ شدن گوشی فقط در 30 دقیقه!

سیستم حفاظتی باتری نیز روی حرارت و سرعت شارژ نظارت می‌کند تا سلامت آن برای طولانی مدت، حفظ شود. در بُعد نرم افزاری، باید از رابط کاربری ZUI 12.5 لنوو نام ببریم که مبتنی بر اندروید 11 است.

قیمت لنوو لیجن فون دوئل 2

این محصول ابتدا در چین و از ماه آینده میلادی، در اروپا عرضه خواهد شد؛ با رنگ‌بندی مشکی و سفید!

قیمت پایه برای نسخه 12+256 گیگ، از 799 یورو آغاز می‌شود و این مبلغ برای نسخه 16+512 گیگابایتی به 999 یورو می‌رسد. البته یک داک شارژ نیز با آن همراه است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*