هامر اس یو وی

مشخصات و قیمت هامر اس یو وی ، شاسی بلند الکتریکی و آفرودی GMC

شرکت خودروسازی جی ام سی به تازگی از خودرو هامر اس یو وی رونمایی کرده است. در ادامه با مشخصات این شاسی بلند هامر آشنا می‌شوید.

پس از معرفی هامر اس یووی در چند رو قبل، هم‌اکنون جی ام سی تصاویر و مشخصات جدید این خودرو را منتشر کرده است. طول این شاسی بلند الکتریکی 4.999 میلی‌متر و فاصله محوری آن 3.218 میلی‌متر است. این بدان معناست که هامر تنها کمی از آکادیا کشیده‌تر است، اما در مقایسه با یوکان فاصله محوری بیشتری دارد. این در حالی است که هامر اس یو وی 508 میلی‌متر طول کمتر و 226 میلی‌متر فاصله محوری کمتری در مقایسه با نسخه پیکاپ خود دارد. این مسئله باعث افزایش قدرت مانور این نسخه می‌شود، در صورتی که به لطف سیستم فرمان گیری چهار ‌چرخ، دایره چرخش 10.8 متری آن از موستانگ مک ایی نیز کمتر است.

مشخصات خودرو هامر اس یو وی

جی‌ام‌اسی اعلام کرد هامر اس یو وی در آفرود بسیار قدرتمند خواهد بود، زیرا اوورهنگ‌های بسیار کوتاهی داشته و فاصله آن از سطح زمین 406 میلی‌متر است. علاوه بر این، این خودرو از زوایای حمله، فرار و شکست به ترتیب 49.6 درجه، 49.0 درجه و 34.4 درجه بهره‌مند است و توانایی آن را دارد که حداکثر در عمق 813 میلی‌متر آب حرکت نماید. خودرو مذکور همچنین به حالت‌های کراب‌واک و اکسترک نیز مجهز است که اولی امکان حرکت به صورت مورب را فراهم می‌سازد و دومی برای عبور از مسیرهای خشن، ارتفاع خودرو را 150 میلی‌متر افزایش می‌دهد.

هامر اس یووی همچنین از قابلیتی به نام جایگاه برق نیز بهره‌مند است که در حقیقت خودرو را به یک باتری بزرگ تبدیل می‌نماید که می‌تواند 3 کیلووات را برای تجهیزاتی مانند تلویزیون و چراغ فراهم نماید. از حالت جایگاه برق می‌توان برای شارژ سایر خودروهای الکتریکی نیز استفاده نمود. در خودروهای الکتریکی قابلیت رانندگی با یک پدال در نظر گرفته شده و جی ام سی در هامر از این قابلیت برای آفرود استفاده نموده است به نحوی که رانندگان می‌توانند برای حرکت آرام در مسیرهای ناهموار به آسانی تنها از پدال گاز استفاده کنند. علاوه بر این، هامر اس یو وی از حالتی به نام تراین نیز بهره‌مند است که سیستم ترمز را با قابلیت رانندگی با یک پدال ادغام می‌نماید و خزیدن روی صخره‌ها کنترل دقیقی به راننده می‌دهد.

هامر اس یو وی

نسخه‌های پیکاپ و SUV هامر در کنار یکدیگر طراحی شده‌اند و بسیار به یکدیگر شبیه هستند؛ اما با این وجود قسمت عقب نسخه SUV طراحی مخصوصی داشته و از یک درب پشتی افقی بازشوی برقی با چرخ زاپاس روی آن بهره‌می‌برد. زمانی که این درب باز شود، فضای باری به حجم 1220 لیتر در اختیار راننده قرار می‌گیرد که راننده می‌تواند از طریق خواباندن صندلی‌های عقب این رقم را به 2300 لیتر افزایش دهد. علاوه بر این، یک محفظه بار اضافی در زیر کف صندوق عقب قرار گرفته و یک صندوق بار نیز در جلو قرار گرفته است.

هامر اس یو وی

نسخه ویژه ادیشن وان هامر اس یو وی با رنگ سبز مات عرضه می‌شود، در صورتی که هفت رنگ دیگر مانند نارنجی و آبی نیز قابل سفارش خواهند بود. باتری اکثر نسخه‌های خودرو مذکور اولتیوم دو بخشی 20 ماژولی است که برد بیش از 480 کیلومتر را فراهم می‌سازد. نسخه‌های بالارده‌تر همچنین از تکنولوژی 800 ولتی نیز بهره می‌برند که امکان شارژ سریع تا 300 کیلووات را فراهم می‌نماید. به لطف این ویژگی با تنها 10 دقیقه شارژ نزدیک به 160 کیلومتر به برد خودرو افزوده می‌شود.

قیمت خودرو جدید شرکت جی ام سی

جی ام سی پذیرش سفارش‌های خرید برای هامر اس یو وی را شروع کرده، اما تمام نمونه‌های ادیشن وان هم‌اکنون به طور کامل به فروش رسیده‌اند. قرار است که این نسخه در نخستین روزهای سال 2023 با قیمت پایه ۱۰۵ هزار و ۵۹۵ دلار روانه بازار شود. هرچند دیگر خرید ادیشن وان امکان‌پذیر نیست، اما خریداران می‌توانند نسخه‌های 2X و 3X را خریداری نمایند که در بهار سال 2023 به ترتیب با قیمت‌های 90 و 100 هزار دلار به بازار عرضه خواهند شد. بعد از این دو مورد نیز نسخه پایه 2 با قیمت 80 هزار دلار در بهار 2024 روانه بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. طراحی داخلی و بیرونی زیبا و مدرنی داره اگر طراحی داخلی یکپارچه مشکی بود و رنگ سفید استفاده نکرده بود در طراحی داخلی قشنگتر میشد.اگر در رنگ سفید هامر الکتریکی ستون سقف شیشه جلو و ستون سقف وسط رنگ سفید داشت بجای رنگ مشکی قشنگتر میشد .جلوپنجره زیبا نشده و اگر جلوپنجره هم رنگ چراغ جلو سفید نبود و رنگ مشکی داشت قشنگتر میشد.اگر این وانت هامر بنزینی هم تولید میشد خیلی فروش میکرد

  2. ای کاش جلوپنجره سفید شیشه ای نبود

  3. اون مسئولینی که می گفتن ماشین های آمریکایی آلایندگی بالایی دارند الان در برابر این چه حرفی برای گفتن دارند؟!

  4. واقعا هیولایی هست برای خودش. حالت خرچنگیش هم جالبه!

  5. ماشین ارزونی نیست ولی مجموع این تکنولوژی هایی که درش به کار رفته خیلی ارزنده میکنه این ماشینو
    قلدور، اصیل و کاربردی

  6. فقط نسخه پیکاپش اومده یا نسخه suv ایش هم میاد